۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۱۶۵
آیت الله حیدری:

رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی کام دشمنان نظام را تلخ کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه‌های نمازجمعه کوت عبدالله خوزستان گفت: اقدام پسندیده مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد‌دادن به چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهور، رویداد شیرینی بود.
آيت الله حيدري، امام جمعه موقت اهواز، عضو مجلس خبرگان رهبري آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوت عبدالله خوزستان با اشاره به سالروز به شهادت رسیدن سید عارف حسینی رهبر شیعیان پاکستان به دست سلفی‌ها در سال 67، وهابیت را خطری بزرگ برای اسلام دانست و گفت: وهابیت و سلفیت مانع بزرگی برای وحدت اسلامی است.

وی افزود: این منحرفان تاکنون هزاران شیعه را در پاکستان به شهادت رسانده اند و همچنان سیل خون شیعیان در کشورهای اسلامی جاری است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: سلفی‌ها دست در دست صهیونیست غاصب و آمریکا دارند، آنان با ایجاد رعب و وحشت مانع از ایجاد وحدت اسلامی می شوند.

باوجود همه توطئه‌های ‌دشمنان، پیشرفت کردیم

آیت الله حیدری با اشاره به 15 مرداد سالروز بمباران اتمی هیروشیمای ژاپن توسط آمریکا در سال 1945 تصریح کرد: جای بسی تعجب است، آنان که بمب اتمی را ساختند و بر سر مردم بی گناه ریختند و با این جنایت خود هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند، مدعی هستند که ایران می خواهد به سلاح اتمی دست یابد.

وی تاکید کرد: با وجود همه مخالفت ها و کارشکنی ها، ملت ایران روز به روز در حال پیشرفت است و تحریم های مکرر آنان نیز نتوانست کاری از پیش ببرد بلکه ایران اسلامی از همه قدرتمندتر شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به محاکمه مبارک اشاره کرد و گفت: دیکتاتورهای وابسته به آمریکا یکی پس ازدیگری از پای در آمدند و اکنون نوبت به فرعون مصر است که در قفس آهنی در دادگاه حاضر شد، این موضوع پیروزی بزرگی برای اسلام است.

رأی اعتماد به وزرای دولت رویداد شیرینی بود

وی در ادامه به بیان مسائل داخلی پرداخت و یادآورشد: اقدام ممدوح مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد دادن به چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهور رویداد شیرینی بود که کام دشمنان را تلخ کرد، از این رو از نمایندگان متعهد قدردانی می کنیم.

آیت الله حیدری همچنین از مجلس خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به لایحه افزایش تعطیلات عید سعید فطر رأی مثبت دهد تا عیدی خوبی برای مردم ایران باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه اهواز همچنین به 14 مرداد 1285 شمسی سالروز صدور فرمان مشروطیت اشاره کرد و گفت: مزدوران و غرب زده ها انقلاب مردم ایران به رهبری علما را منحرف کردند و فرهنگ غرب را وارد ایران نمودند، این موضوع با مخالفت علمای بیداری همچون شیخ فضل الله نوری مواجه شد، و سرانجام ایشان در راه اسلام به شهادت رسید و این جریان را به نقطه مهمی در تاریخ معاصر ایران تبدیل کرد.

عضو خبرگان رهبری در خطبه اول نمازجمعه همگان را به رعایت تقوای الهی و بهره بری از ماه مبارک رمضان فراخواند و افزود: تقوا راه نجات و رهایی از پلیدی‌ها، سیاهی‌ها و گناهان و تاریکی‌ها است و روزه وسیله‌ای برای ایجاد تقوا و تقویت اراده است.

وی در پایان خطبه ها سالروز وفات حضرت خدیجه(س) را به امت اسلامی تسلیت گفت./945/پ202/س
ارسال نظرات