۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷
آیت الله علوی گرگانی:

دشمنان نظام همواره به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با بیان این که در سه دهه اخیر خدمات بسیاری در کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره با تبلیغات سوء علیه نظام به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات سی ساله نظام اسلامی هستند.
ديدار استاندار گلستان با آيت الله علوي گرگاني  آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله علوی گرگانی، استاد سطح عالی حوزه علمیه قم، امروز در ‌دیدار جواد قناعت، استاندار گلستان و مسؤولان استانی خواست تا با پشتکار و قدرت در رفع مشکل مردم بکوشند.

وی با بیان این که در سه دهه اخیر خدمات بسیاری در کشور صورت گرفته است، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره با تبلیغات سوء علیه نظام به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات سی ساله نظام اسلامی هستند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که دشمنان نظام همه تلاش خود را به کار گرفته اند که نشان دهند در ایران اسلامی خدمتی صورت نگرفته است، ادامه داد: مسؤولان و مدیران کشور باید هوشیار باشند و با تبیین خدمات نظام توطئه دشمنان را خنثی کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم تأکید کرد: مسؤولان نظام باید دست به دست هم دهند و با تلاش روز افزون در جهت آبادانی بیشتر این مرز و بوم بکوشند.

آیت الله علوی گرگانی در پایان خاطر‌نشان کرد: شما مسلم بدانید که ایران اسلامی تنها کشوری است که دست حضرت بقیه الله‌(عج) بالای سر امت آن است و ایشان نگاه ویژه‌ای به کشور ما دارند.

استاندار گلستان نیز در این دیدار ‌با تاکید بر اجرای راهکاراهای ارائه شده در خصوص کمبود آب شرب گفت: ‌‌شهرستان گرگان در ایام تابستان با کمبود آب شرب روبه‌رو است؛ از این رو شش حلقه چاه حفرشده تا پایان مرداد‌ماه به شبکه آب شرب گرگان اضافه خواهد شد.

قناعت‌ با ارائه گزارشی از مهم‌ترین فعالیت های دولت در استان به استفاده از چاه های عمیق آب که در برخی از کارخانجات و صنایع وجود دارد اشاره کرد و افزود: این چاه‌ها تنها در مقاطعی از سال در صنایع کاربرد دارند و می توان از ظرفیت آبی آنها جهت اضافه شدن به شبکه اصلی آب استفاده کرد.

وی همچنین، انتقال آب سد محمد آباد شهرستان علی آباد کتول به گرگان، انتقال آب غرب مازندران به گرگان، انتقال آب سد گله ورد نکا از طریق کانال به گرگان و احداث سد شصت کلا را که تا پایان امسال بحث مطالعاتی آن پایان می‌یابد را از برنامه‌های بلند مدت استان در خصوص رفع مشکل آب شرب گرگان بیان کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات