۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۲۶۵
عضو خبرگان رهبری:

فلسفه حقیقی احکام دینی صیانت از کرامت‌های انسانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فلسفه حقیقی احکام دینی در مکتب اسلام صیانت از کرامت‌های انسانی و آموزه‌های تعالی‌بخش بشر است.
حجت الاسلام و المسلمين قريشي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام‌و‌المسلمین سیدعلی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در مراسم آغاز به کار طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های استان‌ گفت: فلسفه حقیقی احکام دینی در مکتب اسلام صیانت از کرامت‌های انسانی و آموزه‌های تعالی‌بخش بشر است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام در منحرف‌کردن افکار عمومی از حقیقت رحمانی بودن احکام دینی، تصریح کرد: دشمنان اسلام سعی می‌کنند با تحریف احکام اسلامی، چهره اسلام را خشن جلوه دهند در حالی که همه احکام اولیه و ثانویه در اسلام تنها در راستای صیانت از نوامیس بشری وضع شده است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری طرح‌های دانش‌افزایی ویژه استادان اظهار داشت: این طرح سبب ارتقای‌ بینش فرهنگی و سیاسی استادان دانشگاه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی خاطرنشان کرد: استادان با شرکت در این طرح می توانند از جنبه های سیاسی معارف دینی بهره گرفته و از این طریق رابطه تنگاتنگی با قشر دانشجو و جوان برقرار کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، حضور استادان مجرب در طرح‌های دانشگاهی را عامل افزایش بازدهی آنان دانست و افزود: افزایش اطلاعات سیاسی اساتید دانشگاهی موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده و سرافرازی انقلاب اسلامی در پی خواهد داشت./936/پ202/س
ارسال نظرات