۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۴۱۳
با حضور استاندار و مدیران قم؛

مراسم پاسداشت روز خبرنگار در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز خبرنگار در مراسمی با حضور آیت الله حسینی بوشهری، استاندار قم و شماری از مدیران استانی از اهالی رسانه استان قم تجلیل شد.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم پاسداشت روز خبرنگار در استان قم، شامگاه دوشنبه با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین قم، حجت الاسلام موسی‌پور، استاندار، حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمدعرب، مشاور عالی استاندار قم، محمدحسین استاد آقا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شماری از معاونان استاندار در تالار شهر آفتاب قم برگزار شد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان سخنران اصلی مراسم با تبریک روز خبرنگار، به تبیین رسالت اصحاب رسانه پرداخت و تاکید کرد: خبرنگاران باید حق جو، حق گو و امانتدار و صادق باشند.

وی با اشاره به مواجهه دشمنان نظام با انقلاب اسلامی و رویارویی جبهه کفر در برابر ارزش های اسلامی و انقلابی از خبرنگاران خواست نقش خود را در مقابله با جنگ نرم دشمنان به درستی و خوبی ایفا کنند.

حجت الاسلام موسی پور استاندار قم نیز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار تاکید کرد: در طول سال مسؤولان سخن می‌گویند و خبرنگارن گوش می کنند، اما روز خبرنگار فرصتی است تا خبرنگاران و اهالی رسانه سخن بگویند و مسؤولان بشنوند.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه فصل جدیدی از از تلاش و کوشش و شکوفایی اقتصادی در استان قم آغاز شده است، نقش رسانه های جمعی و خبری را در سرعت بخشی به توسعه استان قم مهم ارزیابی کرد.

در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در قم همچنین شماری از خبرنگاران به نمایندگی از اهالی رسانه به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و از مسؤولان خواستند در راستای حل مشکلات آنان تلاش کنند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، به نمایندگی از مدیران عامل خبرگزاری ها به ایراد سخن پرداخت و با یادآوری فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رسالت رسانه های گروهی، دفاع از ارزش های اسلامی و مقابله با هجمه های دشمنان را وظیفه خبرنگاران دانست.

گفتنی است، در این مراسم که از سوی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات