۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۴۲۱
امام جمعه آبادان:

استکبار جهانی به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: استکبار جهانی به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان است.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالله محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی امام جمعه آبادان شب گذشته در جمع عشایر آبادان با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان و تفرقه افکنی در جامعه اسلامی است.

استاد حوزه علمیه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهارداشت: ماه رمضان، ماه اسارت شیاطین و نزول برکات الهی است، و انسان باید پرهیز از گناه و تلاوت قرآن به استفاده بیش از پیش خود از این ماه کمک نماید.

امام جمعه آبادان با تأکید بر لزوم استفاده مبلغان از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: فضای معنوی که در ماه مبارک رمضان بر جامعه حاکم است می تواند بهترین فرصت مبلغان جهت بیان احکام و تبلیغ معارف اهل بیت(ع) باشد.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی با اشاره به رشادت های مردم آبادان در حفظ ارزش های اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: دین بهترین عامل کاهش جرایم و روزه نیرومندترین عبادت جهت رعایت تقوا و اصلاح امور بندگان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تربیت صحیح کودکان اظهار داشت: والدین با فراهم کردن زمینه های حضور کودکان و نوجوانان در مسجد و تشویق آنان جهت شرکت در کلاس های عقیدتی و آموزش های قرآنی می توانند آینده جامعه ای سالم و پویا را تضمین نمایند.

استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود افزود: ایمان و اخلاق دو مقوله جامعه ساز است که بشر در طول تاریخ آن را چراغ راه و ابزار پیشرفت خود دانسته است.

امام جمعه آبادان خطاب به مسؤولان حاضر در جلسه گفت: تأمین آرامش و رفاه مردم کمترین خواسته ای آنان از مسؤولان است که انشاءالله در آینده ای نزدیک شاهد رفع کاستی های موجود در این شهرستان باشیم./9464/پ202/ص
ارسال نظرات