۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۴۵۲
امام جمعه آبادان:

خبرنگاران نقش بسزایی در تبلیغ زیبایی‌های دین دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان با تأکید بر نقش رسانه ها در تقویت اعتقادات مردم ابراز داشت: رسانه با تبلیغ و ترویج زیبایی‌های دین اسلام نقش بسیار اثر گذاری را در رسیدن مردم به باورهای اعتقادی و مذهبی ایفا می‌کنند.
حجت الاسلام عبدالله محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
حجت الاسلام عبدالله محمدی‌اصفهانی، امام جمعه آبادان، در اجتماع با شکوه اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان آبادان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و گرامی داشت سالروز شهادت شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان افسران کشور در جنگ نرم باید مقاصد و اهداف دین اسلام و مطالبات مقام معظم رهبری را تا عرصه عملی کردن در جهان دنبال نمایند.

امام جمعه آبادان حرفه خبرنگاری را بسیار مشکل عنوان کرد و ابراز داشت: اصحاب رسانه باید نقش عالی پیام رسانان امین را با حفظ اصول و ضوابط اسلامی رعایت نمایند.

استاد حوزه علمیه با بیان الگوگیری کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: خبرنگاران و خبرگزاری های کشور با نقل و انتشار سریع و دقیق سخنان و موضع گیری های دولت مردان جمهوری اسلامی ایران به خصوص مقام معظم رهبری می توانند نقش به سزایی در جهت دهی افکار جهانیان در مبارزه با استکبار را ایفا نمایند.

امام جمعه آبادان رسالت خبرنگاری را بسیار مقدس برشمرد و اذعان داشت: سرعت انتقال اخبار جهان را به دهکده ای بسیار کوچک تبدیل کرده است که خبرنگاران کشور باید از این فرصت جهت پیاده کردن اهداف نظام اسلامی نهایت بهره مندی را ببرند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی با تأکید بر نقش رسانه ها در تقویت اعتقادات مردم ابراز داشت: رسانه با تبلیغ و ترویج زیبایی های دین اسلام نقش بسیار اثر گذاری را در رسیدن مردم به باورهای اعتقادی و مذهبی ایفا می نمایند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر رسانه های کشور در حل مشکلات جامعه تأکید کرد: رسانه ها و مطبوعات بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان در راستای برطرف کردن مشکلات در جامعه اسلامی می باشند که باید با خود به حل مشکلات جامعه کمک نمایند.

استاد حوزه علمیه نقل اخبار صحیح و دوری از شایعات را مهمترین ویژ گی خبرنگاران دانست و عنوان کرد: مردم کشور اگر بخواهند از اخبار صحیح داخلی و خارجی اطلاع پیدا کنند؛ لازمه آن نقل صحیح این اخبار از سوی خبرنگاران به مردم می باشد./9464/ت303/ص
ارسال نظرات