۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۴۹۵

آغاز برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآنی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه مبارک رمضان، بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم در تبریز برگزار خواهد شد.
مسابقات قرآن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد با برکت امام حسن مجتبی(ع) بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم به همت مسجد بزرگ حکم آباد تبریز برگزار خواهد شد.

این مسابقات در رشته های حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه دو گروه سنی پائین و بالای 16 سال همه روزه پس از افطار و اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد حکم آباد تبریز برگزار می شدو.

این دوره از مسابقات که برای بیستمین سال متوالی برگزار می شود، امسال با عنوان یادمان امام خامنه ای شامل رشته حفظ 3، 5 و 10 جزء قرآن کریم و رشته قرائت ویژه افراد بالای 16 سال خواهد بود.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری این مسابقات علاقه‌مندان برای شرکت در این یادمان می‌توانند همه روزه پس از اذان مغرب و عشاء به مسجد بزرگ حکم آباد مراجعه و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

این مسابقات از یازدهم تا شانزدهم ماه مبارک رمضان به همت ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم مسجد بزرگ حکم آباد و با همکاری و حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه این مسابقات یازدهم رمضان با حضور آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود./935/پ203/س
ارسال نظرات