۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۴۹۹

پیکر شهید نیروی انتظامی در بناب تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید نیروی انتظامی که در جریان درگیری با گروهک تروریستی شمالغرب کشور به شهادت رسیده بود، در زادگاهش تشییع شد.
تشييع پيکر شهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تشییع پیکر پاک شهید گروهبان یکم قربان نوید آلقو از پرسنل هنگ مرزی نیروی انتظامی شهرستان ماکو امروز با حضور مردم مؤمن و روزه دار بناب برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه، طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)، پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم بناب همراه بود.

پیکر مطهر شهید گروهبان یکم قربان نوید آلقو از پرسنل هنگ مرزی نیروی انتظامی ماکو بود دو روز قبل توسط عوامل گروهک تروریستی پژاک در منطقه مرزی چالدران به شهادت رسیده بود، امروز در جوار شهدای گلشن امام حسن(ع) شهرستان بناب به خاک سپرده شد.

گفتنی است، پیش از این پیکر ‌ستوان سوم شهید بهرام گرزی و سرباز شهید اکبر زمانی از پرسنل نیروی انتظامی آذربایجان شرقی که در جریان درگیری با گروهک پژاک در منطقه کردستان به شهادت رسیده بودند، بر دوش مردم مؤمن و متدین شهرهای تبریز و ملکان تشییع شده بود./935/پ203/س
ارسال نظرات