۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۵۱۳
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان نظام با بهره‌مندی از رهنمود‌های رهبری تعالی جامعه را رقم بزنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با بیان این که مدیران و مسؤولان در جامعه اسلامی باید براساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری گام بردارند، تصریح کرد: حرکت در این مسیر تعالی و سعادت جامعه را در پی خواهد داشت.
 آيت الله علوي گرگاني آيت الله سيد محمد علي علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، مدیر، معاونان و جمعی از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز با آیت الله علوی گرگانی در گرگان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

آیت الله علوی گرگانی، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در این دیدار با قدردانی از حضور کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی، وظیفه این مجموعه را نشر احکام دینی مهم ارزیابی کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک از نهادهای مروج ارزش های دینی در سطح جامعه نقشی مهمی در این خصوص برعهده دارد.

وی با تأکید براین که همه مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی باید در جهت خدمت به اسلام، انقلاب و مردم گام بردارند، خاطرنشان کرد: هدف در همه این امور باید رضایت خداوند متعال باشد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که اگر در انجام امور محوله هدف ما رضایت خداوند متعال باشد به نتیجه مناسبی دست خواهیم یافت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این مسأله مورد توجه همگان است.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با تأکید براین که هر فردی در هر پست و مقامی که هست نباید راه انبیا‌ی الهی را فراموش کند، بیان داشت: همگان در یک جامعه اسلامی باید ادامه دهنده مسیر و اهداف ائمه معصومین‌(ع) باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که مدیران و مسؤولان در جامعه اسلامی باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری گام بردارند، تصریح کرد: حرکت در این مسیر تعالی و سعادت جامعه را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان نیز در ادامه این دیدار به نقش خطیر روحانیت در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: علما و روحانیان در دهه های اخیر همواره مدافع واقعی اسلام ناب محمدی بوده و هستند.

وی با بیان این که جایگاه روحانیت، جایگاه تبیین دین اسلام است، خاطرنشان کرد: روحانیت قشر تأثیرگذاری در جامعه اسلامی است که مفسر و مبین دین و احکام دینی است و سخنگوی دین محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که نقش برجسته روحانیت در طول تاریخ همواره برجسته بوده است، ادامه داد: رشد و بالندگی احکام ناب اسلامی در جامعه امروز مدیون از خودگذشتگی‌های علما و روحانیان در طول تاریخ است.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که دین در قلوب انسان ها جایگاه دارد، افزود: روحانیت و علمای دین مثل مراجع، اساتید و بزرگان دینی هم همان جایگاه را در قلوب مردم پیدا می کنند.

وی، نقش روحانیت و حضور آنان در مساجد را در راستای هدایت فکری و مذهبی مردم بسیار مهم ارزیابی و افزود: حضور یک روحانی در مسجد افزون بر این‌که به برگزاری مراسم‌های ویژه معنوی کمک می‌کند منجر به افزایش روحیه دینی و هدایت جوانان می‌شود./950/پ202/س
ارسال نظرات