۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۶۹۲
با حضور علما و روحانیان؛

پیکر حجت الاسلام و المسلمین رییسی در گرگان تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشیییع پیکر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد رییسی گرگانی امروز با حضور آیت الله علوی گرگانی و اقشار مختلف مردم در گرگان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين رييسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، پیکر مطهر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد رییسی گرگانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در گرگان و دشت، با حضور روحانیان برجسته استان امروز پس از تشییع در گرگان، در آرامستان امامزاده عبدالله گرگان به خاک سپرده شد.

این مراسم امروز از ساعت 9:30 صبح از محل مسجد جامع گلشن آغاز در خیابان شهید رجائی با حضور علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

پیکر این مرحوم را پس از گذر از خیابان شهید رجائی به چهارمیدان و از آنجا در مسیر خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهرداری و خیابان شهدا و سپس در امامزاده عبدالله گرگان به خاک سپرده شد.

در این مراسم آیت الله علوی گرگانی، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، آیت الله میبدی، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد رییسی گرگانی از روحانیان برجسته گرگان و فرزند آیت الله سیدعلی رییسی گرگانی و نوه مرحوم حجت الاسلام سیدمصطفی رییسی گرگانی (رییس الذاکرین) چند روز قبل به دلیل عارضه قلبی در سن 63 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

همچنین مراسم سومین روز ارتحال این روحانی برجسته امشب از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان در مسجد جامع گرگان برگزار می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات