۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۷۴۲
آیت الله یزدی:

دشمنان با حرکات ایذایی نمی توانند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با برجسته توصیف کردن موقعیت و جایگاه نظام اسلامی، تاکید کرد: دشمنان با حرکات ایذایی نمی توانند مانع پیشرفت انقلاب شوند و به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
آيت الله محمد يزدي رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیش از ظهر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد انسجام بسیج مساجد استان قم، با تبریک ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ادعیه، دنیایی از معارف الهی است و باید از این فرصت حداکثر استفاده صورت گیرد.

وی افزود: امام سجاد(ع) نیز به خاطر شرایط خاص سیاسی زمان ایشان با دقت و ظرافت تمام این گوهرهای ناب را نگهداری و محافظت کردند.

آیت الله یزدی در ادامه با بیان اینکه تا زمانی که دشمن هست باید همواره حالت آمادگی و دفاعی خود را حفظ کنیم، اظهار داشت: خوشبختانه امروز نظام اسلامی در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته است به گونه ای که دشمنان با حرکات ایذایی نمی توانند کاری بکنند، اما بالاخره تحرکاتی دارند و باید در این خصوص هوشیار بود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمنان و معاندان نظام می خواهند با ایجاد گروهک ها و حمایت از آنها، مسائل اختلافی و قومی به اختلافات دامن و به نظام اسلامی ضربه بزنند که باید در این راستا هوشیار باشیم.

وی همکاری نزدیک روحانیان و ائمه جماعات با بسیج را بسیار مهم و مفید ارزیابی و تصریح کرد: همکاری ائمه جماعات با بسیج در استان قم یکی از اموری است که باید به آن توجه شود تا پیشرفت های بیشتری حاصل گردد.

آیت الله یزدی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم که در منطقه سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: شهادت نعمت بزرگی است که خداوند تبارک و تعالی به این عزیزان عطا کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: خون های پاک شهدا آثار و برکات بسیاری دارد و حوادث و پیشامدهایی که اتفاق می افتد نباید در ما تزلزل، یأس و ضعف ایجاد کند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه های خود پرداخت و از اصولگرایان خواست ضمن توجه به شاخصه های دوازده گانه منشور اصولگرایی، وحدت و اتحاد خود را حفظ کنند.

آیت الله یزدی ضمن هشدار نسبت به هر گونه تفرقه در میان اصولگرایان تاکید کرد: اگر خدایی ناکرده اصولگرایان به این امور توجه نکنند و در مقابل از هم فاصله بگیرند و به اختلافات درونی توجه کنند، در آینده نه چندان دور در حاکمیت و قدرت شاهد حضور عناصر نفوذی دشمن خواهیم بود.

رییس جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه حاکمیت اسلام نباید آسیب ببیند و انقلاب باید دست اهل آن باشد، ابراز داشت: کسانی باید در انتخابات مجلس حضور یابند که حاکمیت اسلام، قانون اساسی، ولایت فقیه، خط امام و رهبری و فصل الخطاب بودن رهبری را قبول داشته و از آزمون ها و امتحانات گذشته از جمله فتنه سال 88 سربلند بیرون آمده باشند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات