۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۸۹۸
استاد حوزه علمیه:

خبرگزاری رسا حساس ترین خبرگزاری در بیان ارزش‌ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه، گفت: خبرگزاری رسا حساس ترین خبرگزاری در بیان ارزش ها است.
لوگو و آرم خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا مستقر در پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت اهواز، با بیان این که خبرگزاری رسا در میان خبرگزاری های کشوری حساسیت ارزشی دارد، بیان داشت: خبرگزاری رسا باید بیش از پیش اخبار ارزشی را پیگیری کند.

وی با بیان این که خوشبختانه خبرگزاری رسا متشکل از نیروی جوان، مستعد و با انگیزه می باشد، اظهار داشت: امیدواریم این خبرگزاری در راستای انتقال اخبار سالم و صحیح فرهنگی دینی رساتر عمل کند.

حجت الاسلام سعدی، با اشاره به پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت اهواز، ابراز داشت: آمار بازدیدکننده گان از این نمایشگاه مطلوب و در حد وسعت آن است.

وی به فضای محدود نمایشگاه قرآن اهواز اشاره کرد و افزود: مسؤولان مربوطه با توجه به محدودیت مکانی این نمایشگاه اما خوشبختانه به صورت هنرمندانه توانسته اند کار ارزنده ای برای مردم تهیه کنند.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز امیدواری کرد: با توسعه مکان و گسترش خدمات جانبی نمایشگاه در سال های آینده شاهد حضور بیش از پیش مردم در این نمایشگاه باشیم.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و تبلیغ از سوی رسانه های مختلف محلی و رسانه ملی و حضور پررنگ انتشارات مرکزی کشوری باعث جذب بیشتر محققان، دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه سطح استان خوزستان می شود./9463/پ203/ص
ارسال نظرات