۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۹۷۰

انتقاد معاون فرهنگی و تبلیغی جامعه الزهرا از بودجه کم اعزام مبلغه

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغی جامعه الزهرا(س) با انتقاد از بودجه ناچیز اعزام مبلغه در مناسبت‌های مختلف، خواستار توجه بیشتر مسؤولان فرهنگی به بخش تبلیغ دینی شد.
خواهران مبلغه



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدجعفر یوسفیان صبح چهارشنبه در هم‌اندیشی رابطان و فعالان پژوهش و آموزش سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با تشکر از همفکری و تعامل بین سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: ثمرات هم‌افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی بسیار شیرین است، امیدواریم این ثمرات باعث شود همکاری بین نهادهای فرهنگی بیشتر شود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های مراکز فرهنگی خیلی زیاد است اما همان گونه که می‌گوییم و می‌شنویم یک دست صدا ندارد، اگر این مراکز در کنار هم قرار گیرند باعث خیرات و برکات زیادی برای امت اسلامی و مردم می‌شود، اما اگر از همدیگر جدا باشند با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام یوسفیان از بانوان جامعه الزهرا(س) به عنوان مربیان و آینده‌سازان جامعه یاد کرد و گفت: دشمنان برای اینکه جنگ نرم را به راه بیندازند یکی از گروه‌های هدف آنها قشر زنان است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی در بین بانوان را ضروری دانست و تاکید کرد: متاسفانه به این مسائل توجه خاصی نمی‌شود و این موضوع را می‌توان از بودجه بسیار اندکی که برای اعزام مبلغه در نظر گرفته می‌شود فهمید./916/د102/ع

ارسال نظرات