۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۰۳۳

تأکید امام جمعه دزفول بر برخورد با روزه خواران

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول به وضعیت نامناسب روزه خواری در شهرستان دزفول اشاره و تأکید کرد: مسؤولان نیروی انتظامی با روزه خواران قاطعانه برخورد کنند.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي امام جمعه دزفول
حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به وجود برخی مصادیق بی حجابی، روزه خواری و حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان گفت: مردم متدین و روزه دار این شهرستان تحمل چنین اوضاعی را ندارند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اوضاع فرهنگی موجود در این شهرستان گفت: در برخی مناطق تفریحی شهرستان اوضاع فرهنگی موجود مناسب نبوده و روزه خواری و منکراتی مشاهده می شود که در شأن مردم و شهرستان دزفول نیست.

وی با بیان این که جذابیت و ویژگی گردشگری ساحل رودخانه موجب شده تا جمعیت زیادی از مردم دیگر شهرها و حتی استان های مجاور به منطقه سوق پیدا کنند، گفت: گستردگی حضور جمعیت غیربومی مشکلاتی فرهنگی را در پی داشته که کار کنترل آن را برای نیروی انتظامی و ستادهایی نظیر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی دشوار کرده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با هشدار نسبت به تداوم چنین روندی گفت: از مسؤولان مربوطه تقاضا می کنم در صورت عدم امکان یا توانمندی در اداره وضعیت موجود، نسبت به تعطیلی پارک ساحلی این شهرستان اقدام و به هیچ وجه از زیان های مالی آن بیمناک نباشند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ادامه اوضاع فعلی زیان های معنوی فراوانی را برای شهرستان بوجود خواهد آورد گفت: نباید اجازه داد تنها به بهانه آنکه وجود یک مکان تفریحی و گردشگری از توجیه اقتصادی برخوردار بوده و سود مالی در پی دارد، نسبت به ارزش های اسلامی و موضوعاتی همچون روزه و حجاب بی حرمتی صورت گیرد./9464/ت303/ص
ارسال نظرات