۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۰۷۱

برگزاری مراسم شب‌های احیا در مصلای اعظم و مسجد جامع تبریز

خبرگزاری رسا ـ مراسم احیای شب‌های قدر با سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مصلای اعظم تبریز برگزار می‌شود.
مراسم شب هاي قدر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ویژه برنامه احیای شب های قدر از ساعت 22 در مصلای اعظم تبریز واقع در سه راهی طالقانی برگزار خواهد شد.

این مراسم های معنوی با حضور حضرات آیات مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و آل هاشم امام جمعه موقت تبریز همراه خواهد بود.

همچنین ویژه برنامه معنوی لیالی قدر در مسجد جامع تبریز با حضور طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان، افشار مختلف مردم به همت هیئت امنای مسجد جامع و هیئت انصارالحسین تبریز برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام الیاس ابراهیمی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: نوجوانان تبریز برای مراسم احیای لیالی قدر در مسجد کبود حاضر شده و به راز و نیاز با خدا می پردازند.

وی افزود: مراسم شب های قدر در سال های قبل در قالب احیای دانش آموزی برگزار می شد ه امسال نیز با حضور پرشور نوجوانان از رنگ و بویی خاصی در مسجد کبود فیروزه جهان اسلام برخوردار می شود.

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اعلام کرد: به منظور دسترسی آسان به ناوگان حمل و نقل عمومی در شب‌های قدر و رفاه حال شهروندان، اتوبوس های شرکت واحد تبریز به صورت فوق العاده در مسیر های تعیین شده به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

بر این اساس، خدمات رسانی اتوبوس های شرکت واحد بعد از اتمام مراسم احیا از مصلای اعظم امام خمینی(ره) و مسجد جامع تبریز انجام خواهد گرفت.

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از سرویس دهی اتوبوس ها در مسیر گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد و اعلام کرد: علیرغم تعطیلی روز 21 ماه مبارک رمضان سالروز شهادت امام علی (ع) جابجائی مسافرین در این روز و در مسیر محققی غربی به سوی گلزار شهدای وادی رحمت و بالعکس انجام خواهد شد./935/پ203/س

ارسال نظرات