۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۰۸۲

حضور دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در نمایشگاه قرآن مازندران

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با ارائه آخرین تألیفات این مرکز در یازدهمین نمایشگاه قرآن استان مازندران حضور یافت.
محصولات معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم به همراه انتشارات بوستان کتاب که زیر نظر این دفتر قرار دارد تازه ترین تألیفات خود را در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران ارائه کرد.

مرتضی عمرانی، مسؤول غرفه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که این دفتر آخرین تألیفات خود در حوزه دین و تبلیغ را در این نمایشگاه ارائه کرده است، افزود: خوشبختانه در روز‌های اخیر محصولات تبلیغی این دفتر مورد پسند بازدید‌کنندگان به ویژه روحانیان و مبلغان قرار گرفته است.

وی با اشاره به حضور انتشارات بوستان کتاب در این نمایشگاه‌ گفت: این انتشارات یکی زیر نظر دفترتبلیغات حوزه علمیه قم فعال است بیش از 700 عنوان کتاب خود با محتوای دینی را در یازدهمین نمایشگاه قرآن مازندران ارائه داده است.

مسؤول غرفه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با اشاره به انتشار 22 عنوان نشریه عمومی و تخصصی ازسوی این دفتر‌ افزود: شش نشریه عمومی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

وی همچنین از ارائه نرم افزارهای قرآنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم دراین نمایشگاه خبر داد و گفت: نرم افزار تفسیر راهنما، فرهنگ قرآن و دائره المعارف قرآن کریم از‌ مهم‌ترین نرم‌افزارهایی است که در غرفه تبلیغات به نمایش گذاشته شده است.

عمرانی همچنین از ارائه مهم‌ترین عملکرد و فعالیت‌های تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در نمایشگاه قرآن مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین این دستاوردها شامل بحث اعزام مبلغ، تألیف کتاب، درگاه پاسخگویی به سؤ‌الات دینی و دیگر فعالیت‌های حوزه تبلیغ به صورت خلاصه و فشرده در معرض دید بازدید‌کنندگان قرار گرفته است.

مسؤول غرفه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی هر شب از سوی غرفه این دفتر در نمایشگاه قرآن مازندران خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه هر شب بعد از افطار با دعوت از قاریان و حافظان قرآن برگزار می شود و در پایان نیز جوایزی از سوی این غرفه به شرکت کنندگان اهداء می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات