۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۱۶۹
خطیب جمعه ربیعیه عربستان:

عملیات استشهادی روحیه جهاد را گسترش می دهد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه ربیعیه عربستان، عملیات استشهادی نیروهای مقاومت را عامل گسترش روحیه جهاد خواند.
شيخ عبدالکريم الحبيل خطيب جمعه ربيعيه عربستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالکریم الحبیل، خطیب جمعه ربیعیه عربستان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته این شهر که در مسجد العباس (س) برگزار شد از عملیات استشهادی جمعی از جوانان فلسطینی علیه جمعی از نظامیان ارتش صهیونیسم تقدیر کرد و گفت: عملیات فداکارانه ای که جمعی از جوانان فلسطینی علیه نظامیان صهونیستی انجام دادند و هشت تن از آنان را در بندر ایلات به هلاکت رساندند قابل تقدیر است.

وی افزود: عملیات استشهادی روحیه جهاد و ثبوت قدم را در میان مسلمانان گسترش می دهد و این عملیات نیز یکی از این اقدامات بود.

حجت الاسلام الحبیل مسلمانان را به ایستادگی در برابر دشمن صهیونیسم دعوت کرد و اظهار داشت: سکوت در برابر دشمن، مجاهدین مقاومت را دچار کسلی و بی تفاوتی می کند و در مقابل به قدرتمند شدن دشمن و ایمان به ثبات منجر خواهد شد.

خطیب جمعه ربیعیه در بخش دیگری از سخنان خود، انفجارهای تروریستی در نجف اشرف را محکوم کرد و ادامه داد: هدف از این انفجارها که جان بسیاری از شهروندان مظلوم و بی گناه عراقی را گرفت واضح است، تهدید امنیت ملی و بحرانی جلوه دادن وضعیت امنیتی عراق از اهداف روشنی است که آمریکا دنبال می کند تا بدینوسیله بتواند به ادامه حضور نیرهای اشغالگر در این کشور دست یابد.

وی تصریح کرد: شکاف های امنیتی و اقتصادی که عراق با آن روبروست از حضور نیروهای اشغالگر نشات می گیرد و زمانی که آمریکایی ها از خاک عراق خارج نشده اند این وضعیت ادامه خواهد داشت./980/ب902/گ
ارسال نظرات