۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۲۳۹

مسابقه کتابخوانی قدس در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز جهانی قدس، مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی‌«قدس، مقاومت و پایداری» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی، در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس و اشاعه و تبیین ارزش های والای این روز، مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش،‌ فرم های شرکت در این مسابقه که به صورت سوالات چهار گزینه ای و در قالب فرم های پست جواب قبول طراحی شده، همزمان با روز جهانی قدس، در مسیرهای راهپیمایی در سراسر استان در بین علاقمندان توزیع خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال فرم های تکمیل شده مسابقه، 12 شهریورماه سالجاری است و به برندگان این مسابقه هدایای نفیسی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه های عمومی استان آْذربایجان شرقی اهدا خواهد شد.

همچنین در آستانه روز جهانی قدس، نشست ‌«‌بررسی تأثیرات روز جهانی قدس در منطقه قفقاز‌» سه شنبه اول شهریور در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نشست «‌بررسی تاثیرات روز جهانی قدس در منطقه قفقاز » به همت موسسه فرهنگی و مطالعات بین المللی آران و با مشارکت دفتر شمالغرب کمیسیون حقوق بشر اسلامی، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و واحد برون مرزی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه تبریز برگزار می شود./935/د103/س
ارسال نظرات