۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۲۹۵
معاون پارلمانی رییس جمهور:

دغدغه اصلی دولت تحقق مطالبات رهبری است

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت در سال جهاد اقتصادی همت مضاعفی برای تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب داشته و دارد.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، شب گذشته در جمع عزاداران مجلس سوگواری شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) در مسجد مقبره تبریز اظهار داشت: الگوپذیری از نظام علوی و روش‌های حکومتی مولای متقیان موفقیت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

وی با تأکید بر این‌که شیعه مولی الموحدین علی(ع) همواره باید خود را متخلص به سیره و روش زندگی آن حضرت کند، خاطر‌نشان کرد: تنها کسانی می‌توانند ادعای شیعه بودن و دوستداری اهل بیت عصمت و طهارت را داشته باشند، که در تمامی ایام سال نسبت به کلام آن بزرگان عامل و ولایت‌مدار حقیقی باشند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان این‌که شیعه حقیقی اهل بیت (ع) در جهت تعالی حکومت اسلامی تلاش می‌کند، تصریح کرد: مردم در نظام اسلامی جایگاه اصلی و نقش مهم در پیشرفت و تعالی دارند و زمامداران از دیدگاه مولای متقیان خدمتگزار و به معنای حقیقی نوکر ملت هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت و اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در ماه‌های گذشته گفت: دولت در سال جهاد اقتصادی همت مضاعفی برای تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب داشته و لحظه‌ای برای رفع دغدغه‌های ولایت فقیه از پای نخواهد نشست.

وی خاطر‌نشان کرد: باوجود تلاش‌های دولت، عده‌ای از داخل به همراه گروه‌های معاند خارجی چوب لای چرخ برنامه‌های دولت می‌گذارند و درصدد مخدوش‌کردن چهره نظام نزد مردم و عرصه‌های بین المللی هستند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان این‌که همگان در برابر مطالبات رهبر معظم انقلاب مسؤول هستیم، افزود: هرگونه کم کاری چه از سوی دولت و چه مردم، موجبات نارضایتی ولایت فقیه، امام زمان(عج) و امیر مؤمنان علی(ع) را فراهم خواهد کرد، بنا‌براین باید دانست که تعالی نظام اسلامی و پیشرفت جهان اسلام خواست اکید ائمه اطهار(ع) در عصر حاضر است.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای کشور از سوی سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی افزود: دشمن از دانشمند شدن جوانان ایرانی در هراس است، از این رو از هر راهی برای ضربه به نظام اسلامی و شبهه در اعتقادات ملت ایران بهره می‌جوید.

وی در پایان با تأکید بر حفظ وحدت حول محور ولایت اظهار داشت: حضور پرشور ملت‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس، به یقین موج بیداری اسلامی را در دیگر کشورهای تحت ظلم و ستم دیکتاتورهای وابسته خواهد کشاند، امروز جهان اسلام نیازمند حضور در صحنه مسلمانان برای احقاق حقوق پایمال شده ملت ها است./935/پ202/س
ارسال نظرات