۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۳۱۵
دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی در بیانیه‌ای:

رژیم اسرائیل به سرنوشت عمال عربی‌شان دچار خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: سرنگونی و زوال، سرنوشت محتوم همه دیکتاتورهای تاریخ است.
راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و تاکید کرد: سرنگونی و زوال، سرنوشت محتوم همه دیکتاتورهای تاریخ همچون صدام، مبارک، بن علی و قذافی بوده و باید گفت؛ تاثیر روز جهانی قدس در تسریع سقوط ظالمین و دیکتاتورها بی بدیل بوده و بی شک حکام ظالم اسرائیل به سرنوشت عمّال عربی شان دچار خواهند شد.

این بیانیه با اشاره به آیات 69 سوره نمل و 227 سوره شعری خاطر نشان کرده است: « روز قدس روز اسلام است . روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود ، روز قدس روزی است که باید به همة ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطرة شما ، به واسطة عمّال خبیث شما ، واقع نخواهد شد. روز قدس ، روز حیات اسلام است . روز قدس یک روز جهانی است روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم ‌آمریکا و غیر امریکا بودند ، در مقابل ابرقدرتهاست . روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین ، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند » ( امام خمینی)

این بیانیه تاکید کرده است: روز جهانی قدس فرصت مناسبی برای حق طلبی ، عدالت خواهی و ابراز مخالفت با حکام ظالم و جور در سرتاسر عالم و بخصوص برای مردم تحت ستم فلسطین است و همه مدافعین حقوق بشر و آزادیخواهان جهان باید از این فرصت نهایت استفاده و بهره برداری را نموده و همچنانکه بنیانگذار روز جهانی قدس فرموده این روز فقط اختصاص به قدس نداشته و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین عالم است که اقشار مختلف مردم در جای جای دنیا بایستی برای تحقق کامل حقوق بشر و اجرای عدالت بپا خیزند.

در بیانیه دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی آمده است: روز جهانی قدس فرصت مناسبی است که نهادها و گروههای مدافع حقوق مردم فلسطین فعالیت های تبلیغاتی خود را در مورد جنایات اسراییل و مظلومیت مردم فلسطین افزایش داده و بر این باور برسند که برگزاری پرشور روز جهانی قدس از یک سو باعث تقویت اتحاد حامیان مردم فلسطین و بالارفتن آگاهی عمومی در مورد مشکلات مردم فلسطین شده و از سوی دیگر عصبانیت رژیم اشغالگر قدس را به دنبال داشته است.

دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشراسلامی در این بیانیه از همه ملت های آزادیخواه جهان و مردم کشورمان بخصوص هموطنان عزیز در شمالغرب کشور خواسته ک‍ه‌ با حضور و ش‍رک‍ت‌ در ر‌ا‌ه‍پ‍ی‍م‍‍ای‍‍ی‌ روز ج‍‍ه‍‍ان‍‍ی‌ ق‍دس‌ به نقض صریح حقوق مردم فلسطین و همه ملت های مظلوم اسیر در یوغ دیکتاتورها و حکام ظالم اعتراض کرده و خشم و نفرت خویش را از نقض صریح حقوق بشر توسط حکام دیکتاتور عالم نشان دهند و از این رهگذر به حکام ظالم و دیکتاتور در اقصی نقاط عالم از کشورهای اسلامی گرفته تا آن سوی دنیای غرب هشدار می دهد اگر بر اعمال شنیع و ظالمانه خویش اصرار ورزیده و به حق و خواسته های مردم تن ندهند سرنوشتی شبیه صدام ، مبارک و قذافی در انتظارشان خواهد بود انشاء الله./935/د103/س
ارسال نظرات