۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۳۶۵
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

روز قدس روز بلاغ مبین جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به بیداری جهان اسلام به برکت رهبری‌های امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری‌ گفت: روز قدس روز بلاغ مبین جهان اسلام‌ است.
حجت الاسلام حبيب رضا ارزاني رييس دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان‌ اظهار داشت: روز قدس نماد مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی بیداری کشورهای اسلام با الگوگیری از انقلاب اسلامی را سر آغاز روند سقوط ابرقدرت ها دانست و افزود: شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی شروع شده است و جهان اسلام در آینده شاهد پیروزی جهان اسلام و نابودی کفر جهانی خواهد بود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که روز قدس روز بلاغ مبین جهان اسلام است، گفت: هر مسلمانی که پیامبر اسلام را به عنوان رهبر فکری خود می داند بر این باور است که اگر شب را صبح کند و به امور مسلمین اهتمام نداشته باشد، مسلمان نیست.

وی ادامه داد: فلسطین پاره تن اسلام است و توجه به اوضاع رقت بار و ناراحت کننده مردم این منطقه و تلاش برای کمک به این مردم از مهم‌ترین مصادیق رسیدگی به امور مسلمین است.

حجت الاسلام ارزانی جهاد مردم فلسطین در برابر دشمنان اسلام را دفاع از کیان اسلام دانست و بیان داشت: مردم فلسطین امروز در خط مقدم جبهه دفاع از اسلام قرار دارند؛‌از این رو همه مسلمانان وظیفه دارند از این مردم ستمدیده دفاع کنند.

وی به بزرگ‌ترین هدف امام خمینی را زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت‌(عج) و گسترش اسلام در سراسر گیتی دانست و افزود: ایشان رهبری بود که با نگرش آزاد اسلامی می زیست و حرکت انقلابی او نه به سبب مسائل فردی، اجتماعی و یا وطن‌پرستانه بلکه حرکتی ارزش محور بر مبنای ارزشهای ژرف دین مبین اسلام بود.

ریس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان روز قدس را روز جهانی بیدارگری خمینی کبیر‌(ره) دانست ادامه داد: حضرت امام ‌با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، جلوه ای از وحدت جهان اسلام را در آزادی قدس شریف را به رخ جهانیان کشاند.

وی ادامه داشت: رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار جهان اسلام روز به روز جهان اسلام را به سوی تحقق آزمان آزادی قدس شریف نزدیک می‌کند و توطئه‌های صهیونیست را در تسخیر جهان اسلام نقش بر آب می‌سازد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، گفت: امسال نیز مردم شهید پرور اصفهان با زبان روزه پشت سر روحانیت گرمای تابستان را با خنکای حضور خود تحمل می کند و ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین آزادی قدس را فریاد می کشند./965/ت302/س
ارسال نظرات