۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۳۷۹
عضو مجلس خبرگان رهبری:

فلسطین نماد‌ امیدواری انسان به پیروزی در برابر ظلم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روز قدس، روز همبستگی امت مسلمان جهان و مبارزه با صهیونیسم جهانی است، گفت: فلسطین تداعی بخش آزادگی، مقاومت و نماد برجسته امیدواری انسان به آینده است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سیدصابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: روز قدس، روز همبستگی امت مسلمان جهان به منظور دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی است.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام ملی مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیست به عنوان منفورترین رژیم در دنیا است.

امام جمعه بهشهر به مقاومت دلیرانه و شجاعانه مردم فلسطین در برابر زورگویی‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان حضور گسترده مردم کشورهای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس بهترین حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینیان است.

وی ادامه داد: فلسطین صف مقدم مبارزات است و مردم فلسطین از سایر مسلمانان دفاع می کنند و مانند سدی در مقابل صهیونیست ها ایستاده اند و اگر مبارزات مردم فلسطین و لبنان نبود شاید بسیاری از کشورهای عربی و غیرعربی مورد تهاجم قرار می گرفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دیر زمانی است که مردم مسلمان و مظلوم فلسطین زیر چنگ و دندان دژخیمان و اشغالگران بی دین صهیونیست گرفتار شده اند و سال ها است که نخستین قبله گاه مسلمانان عرصه تاخت و تاز گستاخانی از خدا بی خبر شده است و دیدگان اشکبار میلیون‌ها مسلمان نظاره‌گر اهانت صهیونیست‌های جنایتکار و زمین‌خوار به حریم مقدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهانیان یقین دارند که فلسطین تنها یک سرزمین نیست، بلکه عصاره تاریخ، تمدن و فرهنگ بشری است، زیرا فلسطین تداعی بخش آزادگی، مقاومت و نماد برجسته امیدواری انسان به آینده است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: روز قدس مظهر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که از یک سو در مکتب والای اسلام به این موضوع بسیار توجه شده و از سوی دیگر گفتمان انقلاب اسلامی بر این اساس استوار است./950/ت302/س
ارسال نظرات