۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۳۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی معادلات رژیم صهیونیستی را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و ورود ایران اسلامی به عرصه بین الملل، معادلات را تغییر داده و در اهداف شوم اسرائیل تزلزل ایجاد کرده است.
روز قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که ملت ایران و نظام اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین لحظه ای پا عقب نگذاشته است.

وی با تاکید بر این‌که ایران اسلامی در دفاع از فلسطین دنبال منافع خود نیست، خاطر‌نشان کرد: تاریخ نشان داده که ادعاهای حکام دیکتاتور عرب منطقه جز شعار و کوبیدن بر طبل تو خالی نبوده است، حتی شعارهای ناسیونالیسی اعراب نیز نتوانست مشکل مردم فلسطین را حل کند.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: خیانت اعراب در جنگ 22 غزه کاملا مشخص کرد که دیکتاتورهای وابسته به غرب جز منافع خود به چیز دیگری نمی‌اندیشند و مسأله فلسطین تنها عاملی برای عوام فریبی ملت‌های مسلمان تبدیل شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز پس از گذشت 63 سال از تولد نامیمون رژیم غاصب صهیونیستی به جرأت می توان گفت که پیروزی انقلاب اسلامی و ورود ایران اسلامی به عرصه بین الملل، معادلات را تغییر داده و در اهداف شوم اسرائیل تزلزل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران الهام بخش مبارزات ضدصهیونیستی فلسطینیان بوده است، گفت: درسی که مبارزان آزادی قدس شریف از مردم شهیدپرور ایران گرفته اند، این بود که مقاومت تنها با جهاد اسلامی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام ولایی با تکید بر این‌که دفاع از ملت فلسطین، دفاع از کیان اسلامی و هویت دینی امت مسلمان است، خاطر‌نشان کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین شناسنامه و برگ زرین کارنامه نظام جمهوری اسلامی است./935/پ202/س
ارسال نظرات