۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۳۹۳
فرمانده سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی جهت‌گیری مبارزان فلسطینی را متحول کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا بیداری اسلامی در منطقه را ناشی از گسترش مبارزات ضد صهیونیستی در منطقه و بزرگداشت روز جهانی قدس دانست.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برکات پیروزی انقلاب اسلامی این بود که روحیه استکبارستیزی را در مبارزان و آزادیخواهان سراسر جهان تقویت و ارتقا داد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی جهت‌گیری مبارزان فلسطینی را تغییر داد، تصریح کرد: اگر قبل از انقلاب اسلامی، گروه هایی با شعارهای ناسیونالیسی به دنبال ایجاد انگیزش در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس بودند، امروز پس از 32 سال از انقلاب شکوهمند ایران شاهد هستیم که تنها اهداف اسلامی و آزادی اولین قبله مسلمانان هدف اصلی مبارزان و مجاهدان است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: آروزی دیرین امت اسلامی منطقه بوده که طی 60 سال گذشته به صورت آزادانه به خیابان ها بریزند و در دفاع از حق پایمال شده مردم فلسطین فریاد سر دهند، راهپیمایی روز جهاد قدس امسال نه تنها اعلام حمایت از مردم فلسطین بلکه زمینه شکل گیری جبهه بزرگ اسلامی علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی با تأکید بر این‌که حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سال‌جاری از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: روز قدس امسال برای مردم مسلمان کشورهایی همچون مصر، تونس و لیبی به دلیل این‌که می توانند شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

پورجمشیدیان بیداری اسلامی در منطقه را ناشی از گسترش مبارزات ضد صهیونیستی در منطقه و برگزاری روز جهانی قدس دانست و اظهار داشت: این رژیم منحوس از هم اکنون انسجام فکری خود را به دلیل حجم انتقادات وارده از دست داده است.

وی روز جهانی قدس را سند افتخار و مایه غرور جمهوری اسلامی دانست و گفت: آنان که دیدگاه‌های غلطی نسبت به بیداری اسلامی دارند، مگر شعار الله اکبر انقلابیون را نمی‌شنوند، امروز نیازمند انسجام فکری و عملی جهان اسلام برای مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحرکات گروهک تروریستی پژاک در مرزهای شمال غرب کشور اظهار داشت: عزم راسخ سپاهیان برای مقابله با این گروهک صهیونیستی جدی است، چنانکه تیپ زمان(عج) عملیات های متعددی برای دفع تجاوزات و فعالیت های تروریسی این گروهک انجام داده است./935/پ203/س
ارسال نظرات