۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۴۱۰
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

پیروزی قدس در سایه پیروی از رهبری واحد در جهان اسلام امکان‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان با تأکید بر این‌که برای آزادی قدس منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و از هیچ چیز دریغ نمی کنیم، گفت: مسلمانان باید خود را برای قیام جهانی علیه صهیونیزم تحت ولایت زعیم واحد آماده کنند.
حجت‌الاسلام حسيني يگانه
حجت الاسلام سیدجعفر حسینی یگانه، مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: روز قدس، روز تجلی شکوه اطاعت پذیری مردم از سخن ولایت امر مسلمین و به نمایش گذاردن قدرت مسلمین به پیروی از رهبری دینی است.

وی با بیان این‌که کلمه قدس از تقدس به معنای پاکیزه شدن است افزود: این روز، روز زدودن و نابود‌کردن غده‌های فساد از جامعه همچون اسرائیل است که امام راحل‌ به غده سرطانی تشبیه کرد.

حجت الاسلام حسینی یگانه خاطرنشان کرد: این‌که امام خمینی هنگام نامگذاری روز قدس فر‌مودند راه قدس از کربلا می‌گذرد بدین معنا نیست که بعد از فتح کربلا در قدس، نماز بخوانیم؛ بلکه منظورشان این بود که باید کربلا را از وجود استکبار صدام پاک کنیم تا زمینه برای حرکت‌های اسلامی مردم دنیا و آزادی قدس فراهم شود.

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: ملت با حضور خود قدرت و عظمت خود را به استکبار جهانی اعلام کرده و فریاد می‌زند که ما قدس را از دست صهیونیزم آزاد خواهیم کرد، تنها منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم و برای آزادی قدس از هیچ چیز دریغ نمی‌کنیم‌.

وی خطاب به مردم فلسطین و مصر و اردن و جوامع اسلامی یادآور شد: همه مسلمین که نقطه اصلی مرکز عبادتشان قدس بوده و امروز هم به یک قبله نماز می گذارند باید آماده و گوش به فرمان رهبری واحد جامعه اسلامی باشند تا ضمن اطاعت‌پذیری و تقویت وحدت، تحت ولایت زعیم واحد، خود را برای یک نبرد سنگین و قیام جهانی در برابر دشمن تا دندان مسلح آماده کنند./930/ت303/س
ارسال نظرات