۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۵۴۸
با وجود گرمای طاقت فرسای هوا؛

مردم خوزستان به ندای قدسی امام و رهبری لبیک گفتند

خبرگزاری رسا ـ مردم خوزستان با برپایی راهپیمایی‌ باشکوه در شهرهای مختلف استان، بار دیگر به ندای قدسی امام و رهبری لبیک و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
راهپيمايي روز قدس، اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با وجود گرمای صاقت فرسا و رنج آور خوزستان مردم غیور و شهید پرور این استان با حضور در خیابان های شهرهای مختلف به ندای قدسی و پیامرگونه امام و رهبری لبیک و انزجار و برائت خود را از جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند.

براساس این گزارش،‌در اهواز نیز مردم شهید پرور این استان با حرکت از مسجد آیت الله جزایری به سمت مصلی مهدیه امام خمینی(ره) و سردادن شعارهای «مرگ‌ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا»، « یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» و « اعلم اعلم یا یهود جیش محمد سوف یعود» حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و بی پناه فلسطین اعلام کردند.

این گزارش حاکی است، در راهپیمایی امروز شهرستان اهواز حضور مسؤولان، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان و شورای اسلامی و روحانیت همگام با دیگر عموم طبقات شهرستان اهواز جلوه‌ خاصی را به خیابان‌های اهواز بخشیده بود.

همچنین مردم شهید پرور و ولایت مدار منطقه کوت عبدالله خوزستان همگام با مسلمانان جهان و با تأسی از کلام امام و رهبری ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر سراییل سر دادند.

گفتنی است سخنران راهپیمایی روز قدس اهواز سید شهاب الدین صدر، نائب رییس مجلس و رییس جامعه نظام پزشکی ایران بود./9461/پ203/ص
ارسال نظرات