۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷
استاندار آذربایجان شرقی:

حرکت‌های مردمی بر طبل رسوایی رژیم اشغالگر قدس کوبیده است

خبرگزاری رسا ـ سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تبریز گفت: آرمان فلسطین و حرکت توفنده مردمی بر طبل رسوایی رژیم اشغالگر قدس کوبیده است.
استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه روز قدس، روز همه امت اسلامی است، اظهار داشت: امروز هر اقدامی که در جهت تضعیف قیام مردم فلسطین انجام شود، ارتباط مستقیم با غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد.

وی با تاکید بر این‌که راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی برای اتحاد و کنار گذاشتن اختلافات جزیی در جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: اگر حکام دیکتاتور منطقه و سران برخی کشورهای عربی برای حفظ تاج و تخت خود آرمان ملت فلسطین را پایمال نمی کردند، امروز شاهد آزادی قدس شریف بودیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که روز قدس عامل ارتقای روحیه ظلم ستیزی و دلگرمی مردم فلسطین است، تصریح کرد: سقوط فرعون مصر و دیکتاتورهای تونس، یمن و لیبی نمونه هایی از برکات روز جهانی قدس و تحقق پیش بینی تاریخی حضرت امام راحل است.

بیگی با بیان اینکه سقوط رژیم اشغالگر قدس نزدیک تر شده است، گفت: آرمان فلسطین و حرکت توفنده مردمی بر طبل رسوایی رژیم اشغالگر قدس کوبیده و فرا رسیدن سقوط این رژیم را قریب نشان می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، با تاکید بر هوشیاری مسلمانان نسبت به تبلیغات منفی دشمنان اسلام اظهار داشت: انقلاب های منطقه موجب تضعیف پایگاه های رژیم صهیونیستی و آمریکا شده چرا که دیگر مبارکی در کار نیست که از دسیسه های تضعیف قیام مردم فلسطین حمایت کند و فشارهای اقتصادی و نظامی بر آنها وارد کند.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس اظهار داشت: حمله به غزه؛ ترفند رژیم اشغالگر قدس برای به حاشیه کشاندن مشکلات داخلی خود و انحراف افکار عمومی و رسانه ها از اضمحلال تدریجی این رژیم جعلی است.

بیگی با باین اینکه اسرائیل با حمله به غزه درصدد تحت الشعاع قرار دادن راهپیمایی های پرشور و کوبنده روز جهانی است، گفت: ابتکار امام راحل در اعلام روز جهانی قدس، بیش از 30 سال است که رژیم صهیونیستی را دچار بحران و واهمه کرده است./935/پ202/س
ارسال نظرات