۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۵۵۹
نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی ماهیت رژیم اشغالگر قدس را با چالش جدی روبه‌رو کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با بیان این که دروغ بودن هلوکاست و نسل کشی صورت گرفته در مورد یهودیان از سوی ارتش آلمان اثبات شده است، گفت: دروغ هلوکاست بهانه ای برای ایجاد رژیمی صهیونیست در قلب دنیای اسلام شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت به چگونگی پیدایش رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار داشت: اروپا پس از جنگ جهانی دوم به بهانه پرداخت به غرامت به یهودیان و برای اینکه از شرارت های برخی یهودیان در امان باشد، طرح تشکیل یک کشور یهودی را مطرح کرد.

امام جمعه رشت با بیان این که دروغ بودن هلوکاست و نسل کشی صورت گرفته در مورد یهودیان از سوی ارتش آلمان اثبات شده است، گفت: دروغ هلوکاست بهانه ای برای ایجاد رژیمی صهیونیست در قلب دنیای اسلام شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حمایت های سازمان ملل و شورای امنیت را در تداوم جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ماهیت رژیم اشغالگر قدس را با چالش جدی روبه‌رو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی به پیروزی قیام های مردمی منطقه با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: همه دیکتاتورها و رژیم هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می کردند نابود شده و یا در حال نابودی هستند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اتحاد دنیای اسلام برای حل مسأله فلسطین، یادآورشد: کشورهای کمک کننده به رژیم اشغالگر قدس و حکومت هایی که این رژیم را به رسمیت می شناسند، در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه دوم انفجارهای عراق و شهادت شیعیان در این کشور را محکوم کرد و گفت: جنایات تروریستی در عراق با هدف ضروری نشان دادن حضور آمریکا در این کشور صورت می گیرد.

خطیب نماز جمعه رشت، تصریح کرد: متحجرین وهابی با همکاری آمریکا، جنایات تروریستی در عراق را سازماندهی و اجرا می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر آغاز هفته دولت، به تلاش منافقین برای خروج از فهرست سازمان های تروریستی اشاره کرد و گفت: شهادت بیش از 17هزار نفر در ایران سند جرم و رسوایی سازمان منافقین است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی، هفته دولت را فرصتی برای تبیین دستاوردهای مسؤولان دانست و گفت: تبلیغات و بیان فعالیت مانع از سوژه سازی و سیاه نمایی بدخواهان می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری از توطئه های آمریکا در سوریه تعبیر به موج سواری کرد و گفت: بی تفاوتی غرب در برابر جنایات آل سعود و آل خلیفه و موضع گیری در برابر سوریه تعجب برانگیز است.

خطیب نماز جمعه رشت، سوریه را پایگاه آزادگان و حامی حزب الله و حماس خواند و افزود: غرب به دنبال از بین بردن حزب الله و حماس است و برای این کار نیاز به نابودی حامیان این دو گروه مبارز دارد./950/پ201/س
ارسال نظرات