۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۵۶۵

حضور پر شور مردم مشهد در راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور اقشار مختلف مردم مشهد با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، حماسه ای دیگر را در بیعت با آرمان های انقلاب رقم زدند.
راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم در مشهد برگزار شد.

در این راهپیمایی که ساعت 10 صبح از میدان پانزده خرداد مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد، اقشار مختلف مردم و مسوولین شرکت داشتند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی چون «خامنه ای خمینی دیگرست»، «وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد»، «مرک برامریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «‌آل سعود حیا کن بحرین را رها کن»، «فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم» و.... ضمن بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی آمادگی خود را جهت هر گونه اقدامی برای رهایی قدس اعلام کردند.

در پایان این مراسم باشکوه، حجت الاسلام مصلحی، وزیر اطلاعات در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروز جلوه اسلامی موج حرمت های مردمی در منظقه بیش از پیش آشکار شده است گفت: تنها راه مقابله با استکبار و رژیم صهیونیستی، اتحاد جهان اسلام با یکدیگر و شکل گیری یک انتفاضه بین المللی است.

همچنین در پایان این راهپیمایی، مردم مشهد ضمن بیانیه ای با اشاره به شکست سیاست های نظام سلطه، بر لزوم لغو پیمان کمب دیوید، عبرت گیری سران استکبار و رژیم صهیونیستی از سرنوشت دیکتاتورهای مصر، لیبی و... تأکید کرده و نسبت به هرگونه ماجراجویی غرب در منطقه و تشدید حملات به غزه هشدار دادند.

راهپیمایان همچنین، تنها راه حل نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را اتحاد کشورهای اسلامی دانسته و جنایات آل سعود و آل خلیه در سرکوبی شیعیان بحرین را محکوم کردند./930/پ202/س
ارسال نظرات