۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۵۷۱
دبیر جامعه روحانیت آذربایجان شرقی:

جهاد و شهادت تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر قدس است

خبرگزاری رسا ـ دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی گفت: ارزش های انسانی و اخلاقی از دیدگاه رژیم صهیونیستی معنا و مفهومی ندارد، جهاد و شهادت تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر قدس است.
حجت الاسلام موسي محمدي، دبير جامعه روحانيت مبارز آذربايجان شرقي
حجت الاسلام موسی محمدی، دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز تحقیر رژیم اشغالگر قدس دانست و اظهار داشت: روز قدس فرصتی برای همبستگی امت اسلامی برای اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نگاه استراتژیک و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای همیشه تاریخ روز قدس نامگذاری شد تا امت اسلامی هیچگاه مساله فلسطین را فراموش نکند، چراکه یکی از مهم‌ترین اهداف اصلی استکبار جهانی فراموشی مساله فلسطین در اذهان ملت‌های آگاه و بیدار است.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر این‌که مسأله فلسطین فراتر از دیدگاه‌های تنگ نظرانه سنی و شیعه است، خاطر‌نشان کرد: توطئه رژیم صهیونیستی و رسانه ها استکبار جهانی در انحصار حل مساله فلسطین در کشورهای عربی و تهییج احساسات ناسیونالیستی اعراب و در نهایت مذاکرات فرسایشی برای سازش با اسرائیل دیگر کارایی ندارد.

وی با بیان این‌که تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت و جهاد است، تصریح کرد: هر‌گونه سازش با جنایتکاران صهیونیست خیانت به مردم فلسطین است، تمامی گروه‌های مبارز فلسطینی باید یک صدا به مقابله با تجاوزات اشغالگران بپردازند.

مدیر بنیاد فرهنگی و خیریه مصلای امام خمینی(ره) تبریز رژیم ضدبشری اسرائیل را عامل بسیاری از جنایات ضدبشری در سراسر جهان دانست و گفت: اگر جامعه بین الملل در برابر سیاست های استعماری و استکباری این رژیم جعلی بی تفاوت باشد، در آینده نه چندان دور شاهد ادعاهای واهی این رژیم در مالکیت سراسر جهان خواهیم بود.

دبیر جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی با بیان اینکه اسرائیل در پی منافع خود با هر ایدئولوژی و ترفند سیاسی به پا می خیزد، اظهار داشت: ارزش های انسانی و اخلاقی از دیدگاه رژیم صهیونیستی معنا و مفهومی ندارد، چنانکه ماه های متمادی مردم مظلوم غزه را تحت شدیدترین جنایات ضدبشری قرار داد و از ورود کاروان های آزادی ممانعت بعمل آورد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در برابر اتحاد مسلمین ناچیز خواهد بود، خاطر‌نشان کرد: جنگ‌های 33 روزه لبنان، 22 روزه غزه هیمنه توخالی این رژیم سفاک را در هم شکست و این حقیقت را در اذهان تداعی می کند که جهاد و شهادت تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر قدس است./935/ت302/س
ارسال نظرات