۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۵۷۴
خطیب جمعه شهر صیدا در جنوب لبنان:

فراخوان امام خمینی در حمایت از قدس روند مبارزه با دشمن صهیونیستی را دگرگون ساخت

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی با اشاره به دگرگونی عظیم مبارزه با دشمن صهیونیستی پس از فراخوان امام خمینی(ره) در حمایت از قدس، تاکید کرد که زمان زدوده شدن ابهامات از سرنوشت امام موسی صدر نزدیک است.
فراخوان امام خمینی در حمایت از قدس روند مبارزه با دشمن صهیونیستی را دگرگون ساخت
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، خطیب جمعه شهر صیدا در جنوب لبنان، امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه منطقه در حال وارد شدن به مرحله جدیدی از تحولات بزرگ است، گفت: علی رغم تمامی دسیسه های نظامی و سیاسی علیه مساله فلسطین، این مساله همچنان در جان امت ریشه دارد و زنده است.

علامه نابلسی با اشاره به دعوت حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای زنده نگه داشتن روز قدس و حمایت از ملت فلسطین برای آزادی سرزمین شان از چنگال صهیونیست ها و بازپس گیری بیت المقدس اشغالی، گفت: فراخوان امام خمینی(ره) به حمایت از قدس، روند مبارزه با دشمن صهیونیستی را به کلی دگرگون ساخت.

وی با بیان اینکه احساس می کنیم زمان زدوده شدن ابهامات از پرونده امام موسی صدر و دو همراهش و سرنوشت آنها پس از تحولات اخیر لیبی و ادامه آن برای سرنگونی کامل رژیم قذافی، نزدیک است، خواستار غافل نماندن از کمک های غرب به انقلابیون لیبی شد و افزود: لیبی باید از دایره استبداد خارج شود و در این بین وارد کانال جدیدی از وابستگی به بیگانگان در میسر تسلط آنها بر نفت این کشور نشود./981/ب902/گ
ارسال نظرات