۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۵۹۸
تجمع علمای مسلمان جبل عامل لبنان:

بیت المقدس جایگاه روح امت و معدن عزت، کرامت و وحدت آن است

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای مسلمان لبنان بیت المقدس را جایگاه روح امت و معدن عزت، کرامت و وحدت آن است وامت اسلام را به موضع گیری قاطع برای دفاع از مساله قدس و فلسطین فراخواند.
تجمع علماي مسلمان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان جبل عامل لبنان، دیروز با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، اعلام داشت: بیت المقدس جایگاه روح امت و معدن عزت، کرامت و وحدت آن است و به همین سبب هدف چالش ها، تهدیدها و دسیسه های پایان ناپذیر از سوی دشمنان مسلمانان و مسیحیان است.

این بیانیه جهان عربی و اسلامی را به موضع گیری قاطع برای دفاع از بیت المقدس و فلسطین که مساله محوری جهان اسلام است، فراخواند و سکوت و بی طرفی در چنین شرایطی که امت مورد هجوم وحشیانه استعمار و استکبار جهانی است را نپذیرفتنی دانست و افزود: سکوت در برابر حمله های کینه توزانه علیه ملت ها و کشورهای اسلامی و عربی با هیچ عذر و بهانه و تحت هیچ شعاری مقبول نیست.

این تجمع از ملت های عربی و اسلامی که در کشورهای مختلف عربی و اسلامی به پا خاسته اند، خواست تا با تشریک مساعی و همسو ساختن نیروهای خود و یکپارچه ساختن صفوف، نوک پیکان مبارزه را به سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی بچرخانند تا به رهایی فلسطین و بیت المقدس و ملت فلسطین دست یابند.

این بیانیه امت اسلام را به پیشتیبانی از کشورهای بازدارندگی و مقاومت از جمله لبنان، سوریه، ایران و فلسطین فراخواند و از آنها خواست تا در کنار این کشورها و دیگر کشورهایی که مسیر پایداری و رویارویی با اشغالگران و پیروزی بر دشمن اشغالگر صهیونیستی را در پیش گرفته اند، بایستند./981/ب903/گ
ارسال نظرات