۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۶۱۰
امام جمعه بناب:

مسؤولان به نیازهای معنوی مردم توجه کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر مردمی بودن مدیران گفت: مسؤولان باید همراه با رفع نیازهای دنیوی به نیازهای اعتقادی مردم نیز توجه کنند.
امام جمعه بناب
به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌ الاسلام مصطفی باقری‌ بنابی، امام جمعه بناب، امروز همزمان با هفته دولت در جمع مردم مدیران و مسؤولان این شهر اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام اسلامی، توفیقی ارزشمند برای مدیران است که باید قدرشناس این فرصت‌ برای تقرب به درگاه الهی بود.

وی با بیان این‌که مدیریت و مسؤولیت فرصتی برای خدمت به خلق و جلب رضایت حضرت حق است، افزود: نگاه سودجویانه و منفعت طلبانه از مسؤولیت جایی در آموزه‌های دینی اسلام ندارد، چراکه این امر موجب سلب اعتماد عمومی از نظام اسلامی می شود.

امام جمعه بناب با تاکید بر اینکه باندبازی و جناحی کاری مدیران موجب عدم اجرای عدالت در جامعه خواهد شد، گفت: وظیفه مدیران خدمت بی‌ منت همراه با اخلاص در عمل است، در غیراینصورت نه تنها سودی به حال مردم نخواهد داشت، بلکه موجب جدایی مردم از مسؤولان خواهد شد.

حجت الاسلام بنابی با بیان اینکه مردم دوستدار مسؤولانی ساده زیست و مردمی هستند، تصریح کرد: مدیران تافته جدا بافته از ملت نیستند، بلکه نوکر و خدمتگزار ولی نعمتان خود هستند، مردم صاحب اصلی انقلاب بوده و باید قدرشناس ایشان بود.

وی با تاکید بر توجه هرچه بیشتر مدیران به مسائل معنوی و اعتقادی مردم، افزود: مسؤولان باید همراه با رفع نیازهای دنیوی به نیازهای اعتقادی مردم نیز توجه کنند، چراکه اگر مردم را در صحنه نگه داریم و با آنها باشیم جای هیچ ترس و واهمه‌ای نیست و هرگز آفت و مصیبت متوجه نظام نخواهد شد.

امام جمعه بناب بی توجهی به ارتقای سطح آگاهی های عمومی را برای آینده نظام جبران ناپذیر دانست و اظهار داشت: اگر با عملکرد خود مردم را نسبت به اعتقادات دینی آنها ضعیف و بی‌ تفاوت کردیم، آن وقت شاهد همان بلاهایی خواهیم بود که اکنون در سایر کشورهای منطقه شاهد هستیم.

حجت الاسلام باقری ‌بنابی با تشریح اوضاع سیاسی منطقه گفت: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ‌های بین‌المللی به عزت و اقتدار واقعی خود رسیده که همه در سایه 32 سال مجاهدت و پایداری ملت غیور ایران است./935/پ202/س
ارسال نظرات