۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۶۱۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

استکبار جهانی از حقایق امروز ایران بی‌خبر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جلفا گفت: استکبار جهانی به قدری از حقایق و واقعیت های امروز ایران بی خبر است که پیوند عمیق معنوی میان امام و امت را نمی تواند درک کند.
حجت الاسلام انتظاري، امام جمعه جلفا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی همزمان با هفته دولت، امروز در جمع مدیران و مسؤولان ادارات و سازمان های مستقر در شهرستان جلفا با تاکید بر ولایت مداری مردم و دولت اظهار داشت: دشمن با بمباران رسانه‌ای و هزینه های گزاف تلاش می کند تا با جدایی میان ملت و رهبری نظام تفرقه انداخته و شایعه پراکنی کند، غافل از این‌که پیوند مردم و ولایت ناگسستنی و ابدی است.

امام جمعه جلفا با اشاره به نقش ولایت فقیه در همبستگی میان مردم مسلمان منطقه گفت: اگر ولایت فقیه نبود، توطئه‌های دشمنان اسلام این نظام اسلامی را از بنیان از بین می‌بردند؛ اما به برکت وجود امام و رهبری کشور اکنون به قله‌های رفیع سعادت رسیده است.

وی بیداری اسلامی را از برکات وجود ولایت فقیه دانست و خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی در طوی حیات با برکت خود توطئه های زیادی را متحمل شده، عبور سرافرازانه کشور از این فتنه ها به برکت ولایت فقیه و هدایت رهبری بوده است.

حجت الاسلام انتظاری افزود: استکبار جهانی این حقیقت را دریافته که تنها راه ضربه زدن به نظام، فاصله انداختن بین مردم و ولایت است، اما استکبار جهانی به قدری از حقایق و واقعیت های امروز ایران بی خبر است که پیوند عمیق معنوی میام امام و امت را نمی تواند درک کند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش رهبری نظام اسلامی در بصیرت مردم انقلابی کشورهای اسلامی منطقه اظهار داشت: آنچه که امروز باعث نگرانی است، نبود رهبری واحد در این کشورهاست، امت بیدار منطقه باید با تاسی از منویات حضرت آیت الله خامنه ای راه روشن سعادت و تعالی را پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: از زمان روی کار آمدن دولت اصولگرا و عدالت محور، تحولات بزرگی در مرزها احساس می شود و این امر زمینه شکوفایی مرزها و رفاه مرزنشینان را فراهم می آورد.

حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: با گذشت سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی باید اذعان داشت که در شش سال گذشته به اندازه 26 سال قبل خدمات ارائه شده است، موفقیت دولت در خدمات رسانی بهینه در سایه وحدت و همدلی میان مسؤولان است./935/پ202/س
ارسال نظرات