۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۶۷۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تفکر اسلام‌خواهی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز موج بیداری اسلامی همه دنیا را فرا گرفته است، افزود: تفکر اسلام خواهی دیگر مربوط به خاورمیانه نیست، بلکه در اقصی نقاط دنیا و حتی کشورهای غیر اسلامی این تفکر نهادینه شده است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع تعدادی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به حضور پر شور و گسترده ملت ایران در راهپبمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: این حضور پاسخ روشنی به همه زورگویان عالم بود.

وی با بیان این که امروز موج بیداری اسلامی همه دنیا را فرا گرفته است، افزود: تفکر اسلام خواهی دیگر مربوط به خاورمیانه نیست، بلکه در اقصی نقاط دنیا و حتی کشورهای غیر اسلامی این تفکر نهادینه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، بیداری اسلامی در خاورمیانه را گوشه ای از تأثیرات گفتمان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جهانی‌شدن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل نابودی نهایی نظام سلطه را در پی خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه دنیا به حقانیت شریعت محمدی پی برده اند، تصریح کرد: اسلام دین حق بوده و خواهد بود و این مسأله را می توان امروز در خیزش های مردمی خاورمیانه به روشنی دید.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی ادامه داد: همان‌گونه امام راحل سه دهه قبل پیش‌بینی کرده بودند، حکومت‌های دیکتاتور و سرسپرده عاقبتشان ‌سقوط و فروپاشی است که امروز ما شاهد تحقق وعده بنیانگذار انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که با گذشت هر روز دامنه بیداری اسلامی در دنیا گسترش پیدا می کند، ادامه داد: در آینده ای نه چندان دور دامنه این حرکت های آزادی خواهانه همه دنیا را فرا خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که خیزش های مردمی منطقه مقدمه جهاد امت اسلامی علیه سلطه گران عالم است، تصریح کرد: امروز سه دهه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه و تحریم های متعدد دشمنان به الگویی برای کشور های مسلمان منطقه تبدیل شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که تنفر و انزجار از حاکمان کشورهای دیکتاتور منطقه را می‌توان در چهره‌های مردم معترض این کشورها مشاهده کرد، بیان داشت: ملت های مسلمان منطقه خواهان کناره گیری حکام سرسپرده از مسند حکومت هستند.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه‌های بین‌المللی ‌گفت: با وجود تبلیغات فراوان رسانه های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، امروز کشورمان در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام سلطه در سه اخیر از هر راهی برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرد، ادامه داد: راه انداختن جریان ایران‌هراسی و متهم‌کردن انقلاب اسلامی به حمایت از تروریست و نقض حقوق بشر به ناحق و ناجوانمردانه از جمله مهم‌ترین اتهاماتی بود که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه کشورمان تکرار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی ادامه داد: اما آن‌گونه که امام راحل اظهار امیدواری کردند؛ ملت‌های مسلمان منطقه بیداری خوبی پیدا کردند و آثارش را امروز در خیزش های انقلابی مردم مسلمان منطقه شاهد هستیم./950/پ202/س
ارسال نظرات