۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۷۶۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

هرگونه سستی در حراست از آرمان‌های انقلاب نابخشودنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: رسالت اصلی و مهم بسیجیان ارتقای بصیرت و تقویت بنیه های دینی و اعتقادی آحاد مردم زیر لوای ولایت فقیه است.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع بسیجیان جامعه کارمندی استان اظهار داشت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسالتی است که برعهده تک تک آحاد جامعه می باشد، هر گونه کم کاری در این راه نابخشودنی است.

وی انقلاب اسلامی را ثمره روحیه شهادت طلبی ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: امروز شاهد الهام گیری انقلابیون کشورهای اسلام منطقه از ملت ایران برای براندازی دیکتاتورهای وابسته و حکام ظالم هستیم که همه از برکات انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه بسیج در 32 سال گذشته با افتخار خود را ولایت مدار دانسته و در دفاع از حریم ولایت پیشقدم بوده است، افزود: ثمره انقلاب اسلامی تربیت جوانان مؤمن و متدین بسیجی است که توانسته اند با وجود تحریم های شدید و ناجوانمردانه دشمنان نظام اسلامی، قله های رفیع علمی و فناوری را فتح کنند.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی روح امید و نشاط معنوی را در جامعه دمید، گفت: دشمنان ایران اسلامی در سال های اخیر بارها از ملت ایران سیلی خورده اند، اما امروز رسالت اصلی و مهم بسیجیان ارتقای بصیرت و تقویت بنیه های دینی و اعتقادی آحاد مردم زیر لوای ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که اصل ولایت فقیه جزء جدایی‌ناپذیر نبوت و امامت است، گفت: فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، برای گذر از غبار فتنه‌ها تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا ضروری است.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر ولایت مداری آحاد جامعه تصریح کرد: بهترین شاخص که می تواند توطئه‌های جریان نفاق را خنثی کند، ولایت فقیه است و اگر درایت و تدابیر ولایت در اوج فتنه سال 88 نبود، چه بسا امروز ما با بحران های سیاسی و فرهنگی روبه‌رو بودیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ولایتمداری را لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیروی از خط ولایت فقیه عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده و مردم آگاه و با بصیرت کشور با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام تمام مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که ولایت مایه سعادت دنیوی و اخروی شیعیان خواهد بود، خاطر‌نشان کرد: یکی از صفات ویژه ولایتمداران ابراز محبت در راه مودت و دوستی ولایت است و بی تردید برای دفاع از حریم ولایت باید پاسدارانی وجود داشته باشد که در بذل جان و مال و آبرو، سر از پا نشناسند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در پایان خاطر‌نشان کرد: نیروهای بسیجی سرمایه‌های معنوی کشور و پاسداران حریم اعتقادی و دینی هستند و اجازه تجاوز به خاک کشور را به هیچ احدی نخواهند داد./935/پ203/س
ارسال نظرات