۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۷۶۷
مفتی صور و جبل عامل لبنان:

رژیم صهیونیستی رژیمی با طمع کاری ها و زیاده خواهی های همیشگی است

خبرگزاری رسا ـ مفتی صور و جبل عامل لبنان با تاکید بر اینکه تاریخ حتی یک بار هم شاهد اقدام مقاومت به جنگ افروزی علیه رژیم صهیونیستی نبوده است، این رژیم را رژیمی با زیاده خواهی های همیشگی توصیف کرد.
شيخ حسن عبدالله
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله، مفتی صور و جبل عامل لبنان، امروز در دیدار با سرگرد هاقان دومان، مسؤول گردان ترکیه ای وابسته به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) در جنوب لیطانی با اشاره به پیشینه درخشان مقاومت در پاسداری از صلح، گفت: تاریخ حتی یک بار هم شاهد تلاش مقاومت یا ارتش و یا ملت لبنان برای برافروختن آتش جنگ با رژیم صهیونیستی نبوده است.

وی رژیم صهیونیستی را رژیمی با طمع کاری ها و زیاده خواهی های همیشگی توصیف کرد و افزود: مقاومت تنها واکنشی طبیعی به اشغالگری این رژیم جنایتکاری علیه سرزمین لبنان و تجاوزگری آنها علیه آب و خاک این کشور است و ملت لبنان با تمام تلاش خود و به راستی در کنار نیروهای سازمان ملل به دنبال تحقق صلح و آرامش هستند.

مفتی صور و جبل عامل لبنان با قدردانی از فعالیت های گردان ترکیه ای نیروهای حافظ صلح سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را مانع از اجرای قطعنامه 1701 دانست و با تاکید بر اینکه لبنانی ها همواره در پی تحقق صلح حقیقی هستند، تصریح کرد که فلسطین سرزمینی است که متعلق به فلسطینیان است و یهودیان و صهیونیست ها آن را اشغال کرده اند./981/ب902/گ
ارسال نظرات