۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۹۲۳
امام جمعه بناب:

انتخابات مجلس، فرصتی برای تقویت وحدت ملی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر عبرت از حوادث انتخابات سال 88 گفت: مسؤولان نظام باید در انتخابات آینده مجلس بر حفظ وحدت و یکپارچگی انقلاب اسلامی تاکید داشته تا مبادا حوادث تلخ گذشته تکرار شود.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام مصطفی باقری ‌بنابی، امام جمعه بناب امروز در اجتماع مردم این شهرستان در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار داشت: دشمنان به دنبال تبدیل فرصت های نظام به تهدید علیه تمامیت نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس فرصتی برای تقویت وحدت ملی و انسجام اسلامی است، خاطر نشان کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر برخی مسؤولان با حرکت ‌های دشمن پسند، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود امیدوار کرده اند، ه بایستی هر چه زودتر خاتمه یابد.

امام جمعه بناب با بیان اینکه منویات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب تمامی جریانات و اظهارنظرهاست، تصریح کرد: مسؤولان نظام باید در انتخابات آینده مجلس بر حفظ وحدت و یکپارچگی انقلاب اسلامی تاکید داشته تا مبادا حوادث تلخ گذشته تکرار شود.

حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر عبرت از حوادث انتخابات سال 88 گفت: مسپؤولان نظام در انتخابات آینده مجلس باید طوری تصمیم‌گیری کنند که به یکپارچگی آسیبی نرسد. تنگ‌نظری‌ ها برداشته شده، خود محوری ‌ها مهار شده و موقعیت خود را درک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت مداری را رمز سعادت و کسب بصیرت در کوران حوادث و فتنه ها دانست و افزود: خادم و خائن را برابر دانستن خیانت بزرگی است، آیا جمهوری اسلامی که بر محور عدل و عدالت اداره می شود، توانسته توفیق کامل به دست آورد و این یک سؤال است اساسی که باید پس از 32 سال به آن پاسخ داده شود.

حجت الاسلام باقری ‌بنابی موج بیداری کشورهای منطقه را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مستقیم یا غیرمستقیم این حرکت‌ها نوعی پیروزی برای جمهوری اسلامی است و خط شکن اول این حرکت‌ها امام راحل(ره) بودند، که ناراحتی اصلی دشمنان از این بابت است./935/پ203/ص
ارسال نظرات