۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۹۵۰
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز:

غرب به دنبال تشکیل نظام وابسته به خود در لیبی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز با اشاره به این که حمایت‌های استکبار جهانی از پیروزی انقلاب اسلامی و مردمی لیبی به جهت نفت و ثروت این کشور است، گفت: غرب به دنبال تشکیل نظام وابسته به خود، در کشور نفت خیز لیبی است.
حجت الاسلام محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام اسد الله محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبد الله اهواز، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این که حمایت های غرب به ویژه فرانسه و انگلیس از انقلاب لیبی، به جهت منافع شخصی آنهاست، بیان داشت: بی شک اگر منافع این کشورها در لیبی محقق نشود، به ترور شخصیت های انقلابی دینی این کشور اسلامی رو خواهند آورد.

وی با اشاره به این که حمایت های استکبار جهانی از پیروزی انقلاب اسلامی و مردمی لیبی به جهت نفت و ثروت این کشور است، گفت: غرب به دنبال تشکیل نظام وابسته به خود، در کشور نفت خیز لیبی است.

انقلابیون ملت های مسلمان برای کسب تجربه به ایران بیایند

خطیب نماز جمعه کوت عبدالله اهواز از انقلابیون ملت های مسلمان برای بازدید و استفاده از تجربیات سه دهه انقلاب اسلامی ایران به جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد و افزود: اگر انقلابیون نهضت های اسلامی و مردمی از تجربیات و تفکر نظام مقدس اسلامی در ایران استفاده کنند بی شک پیروز میدان خواهند بود.

وی 8 شوال، سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع به دست فرقه ضاله وهابیت اشاره کرد و افزود: این عمل قبیح وهابیت، نشان از ترس آنها از حق و حقیقت است که تجلی آن در کشور عربستان است.

قبور اهل بیت تجلی و نماد شعائر الله بر روی زمین است

استاد حوزه علمیه، با بیان این که مزار ابوحنیفه و صلاح الدین ایوبی همواره مورد استقبال اهل سنت می باشد، خاطر نشان کرد: بقاع متبرکه اهل بیت پیامبر اکرم(ص) تجلی و نماد شعائر الله بر روی کره زمین است و بنا کردن این قبور نشان از تقدیر از این بزرگواران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت آیت الله قدوسی و دستغیب، 14 شهریورماه، اشاره کرد و افزود: خون شهداء نشانگر راه صحیح این انقلاب اسلامی است./9463/پ202/ص
ارسال نظرات