۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۹۵۸

کلنگ احداث مصلای نمین به زمین زده شد

خبرگزاری رسا ـ کلنگ احداث مصلای بزرگ شهرستان نمین با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به زمین زده شد.
کلنگ زني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، کلنگ احداث مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نمین در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل به زمین زده شد.

حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با تاکید بر تسریع در عملیات احداث مصلای بزرگ شهرستان نمین اظهار داشت: مصلاها، مراکز پرورش استعدادها و تربیت دینی جوانان مؤمن و متعهدی است که آینده نظام اسلامی را مدیریت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه احداث این مصلا خواست دیرینه مردم نمین بوده است، گفت: مشکل اصلی و بزرگ امروز بشریت، عدم بهره مندی از معرفت و اخلاق است که مصلا‌ها مراکز تقویت این مساله مهم و ضروری جوامع هستند.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه مصلای نمین باید مجموعه ای فاخر با طراحی اسلامی و در شان مردم این استان باشد، خاطرنشان کرد: این مرکز بزرگ فرهنگی دینی باید بتواند در کنار اقامه نماز جمعه، پاسخگوی نیازهای فرهنگی و عقیدتی جوانان منطقه باشد.

وی با اشاره به قابلیت های توریستی و فرهنگی نمین گفت: یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌ های استان به زودی در این شهرستان راه ‌اندازی می‌شود، بنابراین احداث مصلای نمین نیز معرفتی جوانان دانشجو را در آینده نزدیک تامین خواهد کرد.

همچنین سیدحسین صابری، استاندار اردبیل خوستار توجه به امکانات رفاهی در کنار احداث مصلای نمین شد و گفت: تسریع در احداث این مرکز بزرگ اسلامی و بهره مندی اهالی این شهر از فعالیت های فرهنگی و دینی، نتایج و بازخوردهای مثبت فرهنگی در دراز مدت خواهد داشت./935/پ203/س
ارسال نظرات