۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۰۵۶
حجت الاسلام طائب:

انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت ملی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: بصیرت، روشنگری و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب برگرفته از چشمه سار زلال ولایت امام زمان(عج) است.
حجت الاسلام مهدي طائب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در جمع فرماندهان، بسیجیان و پرسنل سپاه استان زنجان با تاکید بر این‌که ولایت فقیه همواره در مقابل لبه تیز حملات دشمن قرار گرفته است، اظهار داشت: ولی فقیه شاخص درست و اصولی برای هدایت در مسیر صحیح است.

وی خاطرنشان کرد: رهبری امروز شاخص است و هرکس پشت سر ایشان حرکت کند به هدف دست می‌یابد، در غیر این صورت گمراه و جایگاه خود را میان مردم از دست خواهد داد، به عبارت بهتر هر کس با ولایت ماند رستگار شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: جریان انحرافی نوع دیگری از جریان فتنه است که به دنبال سقوط ارزش های دینی و شیعی در نظام اسلامی است، مهم‌ترین هدف این جریان تضعیف جایگاه و نقش ولی فقیه در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام طائب با تأکید بر اینکه جریان انحرافی از جایگاه رهبری ارزنده ولایت فقیه در نظام اسلامی غافل است، گفت: آنان که شعار ملی گرایی سر می‌دهند و دم از ایرانیت می زنند، ذره‌ ای عرق ملی ندارند، چراکه هدف اصلی براندازی نظام اسلامی است، باید دید که این دیدگاه از کجا به او دیکته شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تبعیت از ولایت فقیه را یک واقعیت دانست و خاطر نشان کرد: بصیرت، روشنگری و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب برگرفته از چشمه سار زلال ولایت امام زمان(عج) است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات نباید به چالش امنیتی تبدیل شود و فروپاشی استکبار فتنه بزرگتری است که در حال حاضر مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند.

وی انتخابات را فرصتی برای تقویت وحدت ملی و همگرایی میان نیروهای ارزشی نظام دانست و تصریح کرد: نباید اجازه داد عده ای به بهای دستیابی به منافع شخصی و حزبی خود خون هزاران شهید و ارزش های انقلاب اسلامی را زیر پا بگذارند.

حجت الاسلام طائب در ادامه با اشاره به بیداری کشورهای اسلامی در منطقه افزود: این تحرکات اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تشریح تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی برای توقف قطار رشد و تعالی نظام اسلامی ایران اظهار داشت: تحریم ها فرصتی شد تا نیروهای انقلابی با فراگیری مهندسی و مدیریت، امورات کشور را به دست گرفته و مسیر سازندگی و تعالی را طی کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات