۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۱۴۲
امام جمعه بناب:

فتنه‌گران اجازه ورود در صحنه‌های انتخاباتی را ندارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: فتنه‌گران با پشت پا زدن به ارزش‌های اسلامی و ‌بازگشت‌نکردن به آغوش نظام، حق اجازه ورود در صحنه‌های انتخاباتی را ندارند.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع اقشار مختلف مردم این شهرستان در مصلای اعظم این شهر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: کشور ما امروز بیش از هرچیز دیگر به اتحاد، همدلی و وحدت بین تمام اقشار جامعه، دولت و مسئولان نیازمند است.

امام جمعه بناب انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را فرصتی برای تقویت وحدت ملی و مقابله با توطئه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان دانست و ادامه داد: انتخابات نعمت الهی و مظهر وحدت ملی است، باید طوری حرکت کنیم که این نعمت به عنوان یک نعمت باقی بماند و خدای نکرده سبب از هم‌گسیختگی نشود.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به توطئه های روزافزون دشمنان نظام برای براندازی نظام اسلامی ایران تأکید کرد: تمام هم و غم جباران دنیا این است که به وحدت و همدلی ما آسیب برسانند و حفظ وحدت و همدلی تنها رمز پیروزی ما است‌.

وی با بیان این‌که دغدغه رهبری حفظ وحدت و یکپارچگی ملت ایران است، خاطر‌نشان کرد: فتنه‌گران با پشت پا زدن به ارزش‌های اسلامی و ‌بازگشت‌نکردن به آغوش نظام، حق اجازه ورود در صحنه‌های انتخاباتی را ندارند، چراکه وجودشان عامل تفرقه است.

امام جمعه بناب تحقق توسعه صنعتی و جهاد اقتصادی را در سایه حفظ وحدت و امنیت دانست و افزود: به برکت ولایت فقیه و خون شهدای انقلاب، ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و حتی جهان به شمار می‌رود، این در حالی‌ است که مدعیان حقوق بشر و امنیت خود در گرداب اعتراضات مردمی و آشوب‌های خیابانی غرق شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رفع هر چه سریع‌تر خشک‌شدن دریاچه ارومیه شد و اظهار داشت: حل مشکل دریاچه ارومیه دغدغه همه ما است و از نمایندگان محترم نیز می خواهیم موضوع را پیگیری و حل کنند.

حجت الاسلام بنابی با هشدار نسبت به این‌که میلیون‌‌ها نفر در تهدید جدی معضل دریاچه ارومیه قرار دارند، تصریح کرد: در حل سریع این مشکل هیچ کس حق ندارد، بی‌‌قانونی کند و خود را جلوتر از دیگری بداند، وحدت یکی از مهم‌ترین اصول لازم برای رفع مشکلات منطقه‌ای است./935/پ202/س
ارسال نظرات