۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۱۹۰
وزیر کشور:

خدمت رسانی به مردم از افتخارات دولت دهم است

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور، خدمت رسانی به مردم را از افتخارات و یکی از شعارهای کلیدی دولت دهم دانست.
محمد نجار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مصطفی محمد نجار صبح امروز که در راس هیأتی برای افتتاح پل شطیط به شوشتر سفر کرده بود، اظهار داشت: در دولت نهم و دهم کارهای عمرانی در کشور سرعت فراوانی به خود گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در چند سال اخیر بیش از دوره‌های گذشته شاهد تحول و تغییر بوده است و مردم این تحولات را به شایستگی درک می‌کنند.

وزیر کشور با تأکید بر این که دولت دکتر احمدی نژاد در خدمت رسانی به مردم هیچ گونه کوتاهی انجام نخواهد شد، ابراز داشت: خدمت گذاری به مردم از افتخارات و یکی از شعارهای کلیدی دولت نهم و دهم است؛ از این رو دولت کنونی از ثانیه ها برای خدمت رسانی به مردم و آبادانی ایران اسلامی دریغ نخواهد کرد.

این مقام مسؤول، بیان داشت: در شش سال گذشته تنها در بخش راه در خوزستان از 600 کیلومتر راه ایجاد شده در برنامه سوم توسعه، به 3 هزار کیلومتر در برنامه چهارم توسعه رسیده‌ایم و معتقدیم که این آمار نیز کافی نیست و باید سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به آمار ارایه شده افزود: در دولت نهم و دهم چهار برابر دوره‌های گذشته کار شده است و این امر را آمار به صراحت تائید می‌کند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم بسیاری از روستاهای بزرگ به شهر تبدیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای بزرگ به شهر تبدیل و دارای شورا شده‌اند و نظام بودجه‌گیری مستقلی دارند که این خود یک افتخار است.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمران شهری انجام شده در کشور گفت: در بخش عمران شهری گام‌های اساسی برداشته شده است که از جمله آنها می‌توان به اجرای طرح جامع پسماند و توسعه فضای سبز در شهرها اشاره کرد./9461/پ202/ص
ارسال نظرات