۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۲۷۳
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

برخی از برنامه های صدا و سیما مروج روابط غلط زن و مرد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، از برخی از برنامه های صدا و سیما که مروج روابط غلط بین زن و مردم و مخالف آموزه های دینی و اسلامی است انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر مسؤولان رسانه ملی به این مساله شد.
2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الإسلام والمسلمین محمود عبداللهی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در دومین روز از اجلاس خبرگان رهبری، خود به برخی از ناهنجاری های اجتماعی موجود در جامعه و مسأله حجاب و عفاف اشاره کرد و وظیفه رسانه ملی و صدا و سیما در ترویج فرهنگ اسلامی در این زمینه را از اهمیت فوق العاده ای برخوردار دانست.

وی در عین حال پخش برخی از برنامه های مخرب فرهنگ اسلامی از صدا و سیما را مورد نقد قرار داد و اظهار داشت : بعضی سریال های داخلی در عین حال که با رعایت اقل حجاب است، اما مروج روابط غلط بین زن و مرد و تخریب کننده حریم های لازم بین زن و مرد است که در آموزه های دینی وجود دارد. حتی در مصاحبه ها در عین حفظ اقل حجاب استفاده از جاذبه های غیر شرعی دیده می شود.

حجت الإسلام و المسلمین عبداللهی با روبه فزونی دانستن پخش فیلم های خارجی، نتیجه آن را ترویج فرهنگ اختلاط و روابط جنسی نامشروع و سست کردن نظام خانواده عنوان کرد.

وی در همین راستا وظیفه مجلس خبرگان رهبری را خطیر دانست و در عین حال از نقاط قوت سیما در اطلاع رسانی پیرامون مواضع سیاسی رهبری و نظام ، روشنگری نسبت به فتنه گری های مخالفان داخلی و خارجی، پخش معارف اسلامی و شعائر دینی و حتی برنامه هایی محدود در دفاع از طرح عفاف و حجاب قدردانی کرد. /924/د102/ج
ارسال نظرات