۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۲۷۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اصولگرایان با محوریت ولایت فقیه و حکمیت جامعتین وحدت خود را حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همگان به ویژه اصولگرایان را با محوریت ولایت فقیه و با حکمیت جامعتین به حفظ وحدت دعوت کرد.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله حیدری آل کثیری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دومین روز از اجلاسیه دهم خبرگان رهبری، از حضور مردم در مراسم روز قدس قدردانی کرد.

وی سپس حادثه هشتم شوال و تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع را یادآور شد و این اقدام وهابیت را مجکوم کرد و سپس با نقل سیر تاریخی پیدایش این گروه، این فرقه و نحله تندرو را مورد نقد جدی قرار داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ، وهابیت را نه تنها دشمن شیعیان أهل بیت علیهم السلام، بلکه این گروه را دشمن اهل سنت نیز خواند.

وی سپس در آستانه سالگرد هفته دفاع مقدس، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازی های نیروهای مردمی در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی مان از آنان قدردانی کرد.

آیت الله حیدری در بخش دیگری از سخنان خود، سران فتنه را به توبه و بازگشت به نظام دعوت کرد و از آنان خواست تا با تبعیت از ولایت فقیه به آغوش ملت باز گرداند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در ادامه انتشار نشریه خاتون از سوی روزنامه دولتی ایران را محکوم کرد.

آیت الله حیدری، سپس در خصوص پخش برخی از برنامه ها و سریال های صدا و سیما، از مسئولان این سازمان خواست تا از کارشناسان دینی و فرهیخته در این راستا بهره ببرد.

موضوع دیگری که وی به آن پرداخت، مسأله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی بود و خواستار اجرای طرح تفکیک در دانشگاه های کشور شد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال جاری برگزار خواهد شد همگان به ویژه اصول گرایان را با محوریت ولایت فقیه و با حکمیت جامعتین به حفظ وحدت دعوت کرد. /924/د102/ج

ارسال نظرات