۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۳۲۷
در شهرهای بابل و نکا؛

پیکر پاک سه شهید حادثه تروریستی پژاک تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر پاک و مطهر سه شهید حادثه تروریستی پژاک در شهرهای بابل و نکا تشییع و به خاک سپرده شد.
تشييع پيکر شهيد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، پیکر پاک شهیدان سید محمود موسوی، مصطفی صفری تبار و محمد منتظر قائم ( ‌ایمان غلام‌نژاد) با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار مازندران در شهرهای بابل ونکا تشییع وبه خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش، دو شهید شهرستان بابل که در مقابله با گروهک فاسد پژاک در منطقه جاسوسان واقع در منطقه عمومی سردشت در غرب روستای دلتو و ارتفاعات مشرف به روستای دلتو به مقام رفیع شهادت نائل آمدند امروز از بیمارستان شهید یحیی‌نژاد این شهرستان به سمت میدان شهید بزاز تشییع و در زادگاهشان به خاک سپرده شدند.

همچنین پیکر پاک یک شهید دیگر نیز امروز با حضور امام جمعه، مسؤولان شهرستانی و جمع کثیری از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در شهرستان نکا تشییع شد.

به گزارش رسا، شهید محمد منتظر قائم متولد 25 شهریور 63 است که در تاریخ 13 شهریور ماه در منطقه عملیاتی سردشت حین درگیری با عناصر ضد انقلاب و تروریست پژاک با اصابت ترکش به شهادت رسید.

این شهید گرانقدر، متاهل و دارای یک فرزند پسر 15 ماهه به نام محمدطاها بوده است.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید از روبروی سپاه ناحیه نکا بر دوش مردم نکا تشییع و بعد از اقامه نماز از سوی حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی امام جمعه نکا در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد./950/پ203/ص
ارسال نظرات