۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۳۵۲
خطیب جمعه تبریز:

پیام اجلاس خبرگان رهبری وحدت، بصیرت و ولایت مداری بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله آل هاشم وحدت، بصیرت و ولایت مداری را لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های اصیل امام راحل و شهدا دانست.
آيت الله آل هاشم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت ‌الله محمدتقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه ‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به برگزاری دهمین اجلاس خبرگان رهبری اظهار داشت: موضع گیری و پیام نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری وحدت، بصیرت و ولایت مداری بود.

وی با بیان اینکه پیام مهم اجلاس خبرگان رهبری تاکید بر وحدت میان مردم و مسؤولان بود، خاطر نشان کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری بار دیگر با تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پیام ولایت مداری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتند.

آیت الله آل هاشم با تاکید بر اینکه وحدت، بصیرت و ولایت مداری لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های اصیل امام راحل و شهداست، تصریح کرد: اگر امروز شاهد الهام پذیری مردم مسلمان منطقه از انقلاب اسلامی ایران هستیم، نشان از صدور آرمان ها و ارزش های اصیل دینی در دیگر ممالک اسلامی دارد.

وی راه اندازی موج بیداری اسلامی را از برکات وجودی ولایت فقیه و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایران اسلامی امروز با تبعیت از ولایت و حفظ وحدت و همدلی به یک الگوی تمام عیار جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه با بیان اینکه خاورمیانه کانون مبارزه با ظلم، استعمار و کفر است، گفت: تنها راه مقابله با سیاست های استعماری و استکباری دشمنان اسلام، وحدت و اصرار بر مطالبات اسلامی و برقراری حکومت دینی در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت فرا رسیدن سی امین سالروز شهادت دومین شهید محراب انقلاب اسلامی، آیت الله سیداسدالله مدنی اظهار داشت: آن عالم مجاهد و نستوه، شهادت را آرزوی دیرین خود می دانست که در نهایت به آن نائل شد.

آیت الله آل هاشم، علمای مجاهد و شهادت طلب را رمز بقای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: یاد و خاطره این شهید محراب که نزدیک‌ترین یار امام راحل بود و چه قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب با اطاعت از فرامین امام خدمات بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد، را گرامی می داریم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال آیت‌ الله طالقانی، نخستین امام جمعه تهران اظهار داشت: به حق باید آیت الله طالقانی را موثرترین یار امام در پیروزی انقلاب دانست که پس از انقلاب نیز منشا خدمات بزرگی بود.

امام جمعه موقت تبریزدر پایان با اشاره به برگزاری مانور فدائیان ولایت در منطقه شمال غرب تصریح کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری یکی از بزرگ‌ ترین مانورهای هوایی در منطقه شمال ‌غرب در تبریز است که همواره مایه اقتدار و عزت ایران اسلامی بوده اند./935/پ201/ص
ارسال نظرات