۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۳۵۵

خداحافظی حجت‌الاسلام رشتبری از امامت جمعه سراب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رشتبری امروز با اعلام اینکه با صلاحدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از هفته آینده در شهر دیگری خدمت خواهد کرد از مردم حلالیت طلبید.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسادر سراب، حجت الاسلام امیر رشتبری،امام جمعه سراب در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر برگ دیگری بر دفتر موفقیت های ایران اسلامی افزود و موجب خوشحالی دوستان نظام و یاس و سرخوردگی مخالفان نظام شد.

وی افزود: راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر به رغم سنگ اندازی های دشمنان،شکست دیگری را بر نظام سلطه تحمیل کرد.

امام جمعه سراب با بیان اینکه پیشرفت های روزافزون کشور ایران اسلامی را به قدرت اول منطقه تبدیل کرده است اظهارداشت: دشمنان نظام اسلامی که زمانی از تشکیل خاورمیانه بزرگ سخن می گفتند امروز به برکت نسیم حیات بخش انقلاب اسلامی و هدایت های ولایت فقیه در تنگنا قرارگرفته و بقای وابستگان خود را در معرض خطر می بینند.

حجت الاسلام رشتبری با گرامی داشت یاد و نام آیت الله طالقانی به بیان برخی ویژگی های شخصیتی این عالم ربانی پرداخت و ابراز داشت: مرحوم طالقانی از پشتوانه های گرانسنگ انقلاب اسلامی محسوب می شد و دارای سوابق درخشان مبارزاتی بود.

امام جمعه سراب در خطبه اول نماز با توصیه همگان به تقوای الهی تاکید کرد: انسان ها همواره باید قیامت و روز حساب را در نظرداشته باشند و بدانند که در این روز مورد حساب کشی دقیقی قرارخواهند گرفت.

امام جمعه سراب در ادامه خطبه نماز جمعه با تشریح عملکرد چهارساله خود در سمت امامت جمعه سراب تصریح کرد: برای احداث مصلی سراب مکاتبات و تلاش های فراوانی صورت گرفته و در طول سه سال اخیر پیشرفت های فیزیکی خوبی داشته است.

وی رقم هزینه شده تاکنون را حدود 7میلیارد و 440میلیون ریال ذکرکرد که عمده هزینه آن صرف خرید 45هزارمترمربع زمین مصلی بوده است.

امام جمعه سراب با تقدیر از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم برای احداث مصلی سراب یاداورشد: این مجموعه فرهنگی تبلیغی میراث ماندگاری خواهد بود که تا قیامت آثار خیر آن به کمک کنندگان و خیرین خواهد رسید.

وی از احداث حوزه علمیه برارداران و خواهران در کنار شبستان مصلی نیز خبرداد و اظهارامیدواری کرد که سال آینده حوزه علمیه سراب دانشجوی دینی بپذیرد.

گفتنی است حجت الاسلام رشتبری امروز با اعلام اینکه با صلاحدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه از هفته آینده در شهر دیگری خدمت خواهد کرد از مردم حلالیت طلبید./949/پ202/ص
ارسال نظرات