۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۳۵۸
همزمان با سراسر کشور؛

مردم مشهد حمایت خود را از مردم بحرین اعلام کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم مشهد همزمان با سراسر کشور امروز با شرکت در راهپیمایی خودجوش حمایت خود را از مردم بحرین اعلام کردند.
راهپيمايي نمازگزاران در حمايت از بيداري اسلامي در منطقه - مشهد راهپيمايي نمازگزاران در حمايت از بيداري اسلامي در منطقه - مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مردم شهیدپرور مشهد همگام با سایر هموطنان پس از اقامه نماز باصلابت جمعه در راهپیمایی باشکوه حمایت از مردم مظلوم بحرین شرکت کردند.

در این تظاهرات که از صحن جامع حرم مطهر رضوی آغاز شد شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی چون «بحرین می خروشد، خون حسین می جوشد»، «مرگ بر اسلام امریکایی»، «مسلمان بحرینی تو رهرو حسینی»، «ای مسلمین بحرین خدا نگهدارتان، بمیرد بمیرد دشمن خونخوارتان»، «سعودی وهابی مخل اتحاد است»، «ملت بحرین همه آزاده اند مقابل ستمگر ایستاده اند» ضمن محکومیت اقدامات ددمنشانه آل سعود وآل خلیفه در بحرین، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم بحرین اعلام کردند.

در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم ومسوولان برگزار شد، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه مشهد ، حضور در این مراسم را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا عنوان کرد و گفت: این حضور شایسته ملت ایران از حمایت جانانه ملت جان بر کف بحرین حمایت دارد که اعم از شیعه و سنی مقابل طاغوت ها ایستاده اند.

وی با اشاره به توطئه های پشت پرده رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان بحرین، بر ضرورت اتحاد بیش از پیش مسلمین تأکید کرد و افزود: آنان که در پی دلسرد کردن مردم از نظام و ولایت هستند کاری از پیش نخواهند برد.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به قانون شکنی حکام بحرین در تهدید علما و مراجع این کشور اظهار داشت: مردم بحرین را به ایستادگی وهوشیاری و دولت را به قانون گرایی و انصاف دعوت می کنیم.

وی، حضور نیروهای آل سعود در بحرین را نقشه استکبار جهانی برای مقابله با انقلابیون دانست و ضمن محکومیت این اقدام، تأکید کرد: ما به مسلمانان مظلوم بحرین اطمینان می دهیم تا آخرین نفس با حرکت عدالت خواهانه آنان همراه و هم صدا خواهیم بود.

گفتنی است راهپیمایی خودجوش نمازگزاران مشهد در چهارراه شهدای این شهر با قرائت قطعنامه سراسری پایان یافت./930/پ202/ص
ارسال نظرات