۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۳۶۳
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز:

وهابیت ریشه ظلم به جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز با بیان اینکه وهابی ها پیروان دین مبین اسلام و سنت رسول اکرم(ص) نیستند، اظهارداشت:وهابیت منشأ و ریشه ظلم به جهان اسلام است.
حجت الاسلام جلال جابريان امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز در خطبه های نماز جمعه مصلای کوت عبدالله، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، سرگذشت پیشینیان و فرمانروایان ظالم در قرآن را یادآور شد و گفت: حکومت های ظالم بدانند که جز نابودی و شکست سرنوشتی نخواهند داشت؛ چرا که این سنت خدا تغییر ناپذیر است.

وی با بیان اینکه امروزه امت اسلامی در حال فشار از سوی ظالمان و حکومت های طاغوتی است، اذعان داشت: کسانی که امروز مسلمانان به پاخواسته کشورهای اسلامی را مورد ظلم قرار داده و به خاک و خون می کشند بدانند که در خیالی واهی به سر می برند و به مدد الهی بزودی شکست خواهند خورد و این وعده الهی در قرآن کریم است که ظالم همیشه ناکام اند.

وهابیت منشأ و ریشه ظلم به جهان اسلام است

حجت الاسلام جابریان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، سه خصلت ظلم به زیردستان، نافرمانی و کمک به ظالمان را از نشانه های ظالمان برشمرد و خاطرنشان کرد: مصداق عینی این سه خصلت در جهان امروز آمریکا و سردمداران حکومت های طاغوتی به ویژه عربستان سعودی است.

وی نافرمانی از خداوند و کمک به ظالمان را از ویژگی های بارز وهابیت و علمای آل سعود دانست و گفت: در حقیقت وهابیت منشأ و ریشه ظلم به جهان اسلام است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه وهابی ها پیروان دین مبین اسلام و سنت رسول اکرم(ص) نیستند، اظهارداشت: اینها با نماز و قرآن خواندن متظاهرانه خود در شبکه های ماهواره فقط بدنبال گمراه کردن جوانان هستند و حال آنکه علمای وهابیت از دین مبیبن اسلام و آموزه های متعالی آن هیچ نمی دانند و گرنه مسلمانان را به خاک و خون نمی کشیدند.

وهابیت همچون حیوانی درنده به خیزش بر حق امت های اسلامی حمله ور شده است

حجت الاسلام جابریان، سوء استفاده وهابیت و آل سعود از نام اسلام و حرمین شریفین را یادآور شد و گفت: وهابیت در حال زورگویی و زیان به امت اسلامی است؛ چرا که همچون حیوانی درنده به خیزش بر حق امت های اسلامی حمله ور شده و در سرکوب و کشتار مسلمانان مظلوم منطقه تمام تلاش خود را کرده است.

وی خاطر نشان کرد: سردمداران دولت های عربی مبالغ کلانی را در راستای هوسرانی و شهوت پرستی خرج می کنند و حال آنکه در گوشه ای از جهان مسلمانان نیازمند قرص نانی هستند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به علمای وهابیت اظهارداشت: سردمداران وهابیت بدانند چون بر خلاف دین مبین اسلام و سنت پیامبر اکرم(ص) عمل کرده، به سرنوشتی جز خذلان و نابودی دچار نخواهند شد؛ چرا که این وعده الهی است.

آمریکا و اروپا آبستن حوادث است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیستم شهریور ماه و حادثه یازدهم سپتامبر اشاره کرد و گفت: این اتفاقات سریال از پیش ساخته آمریکایی ها جهت هجوم به خاورمیانه و به یغما بردن ثروت کشورهای منطقه بود.

امام جمعه موقت کوت عبدالله با بیان اینکه نقشه استکبار از حمله به کشورهای خاورمیانه ایجاد آسایش برای اروپا و آمریکا بود، افزود: امروز فریاد مسلمانان مظلوم عراق، افغانستان و آفریقا گریبانگیر آمریکا و اروپا شده است به نحوی که نه تنها به آرامش نرسیده بلکه آبستن حوادث بوده و در حال انفجار می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود یکی دیگر از اهداف آمریکا به کشورهای منطقه را ایجاد خاورمیانه ای با محوریت رژیم صهیونیستی عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمریکا در این زمینه نیز شکست خورد و امروز شاهد خیزش اسلامی مردم منطقه با محوریت انقلاب جمهوری اسلامی ایران و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای هستیم.

گفتنی است، مردم  منطقه کوت عبدالله خوزستان همگام با مردم سایر شهرهای کشور در حمایت از مردم مظلوم بحرین راهپیمایی کرده و ندای الموت لآل خلیفه و آل سعود سر دادند و به استکبار جهانی گوشزد کردند که هرچه زودتر از ماجراجویی علیه امت اسلامی دست بردارد./9453/پ202/ص
ارسال نظرات